Per a morros fins
3 bons restaurants de Barcelona per al cap de setmana. Suru Bar, Taberna Kamikaze i Fauna
Si encara no has decidit on anar a dinar o a sopar, aquí tens tres adreces on disfrutaràs d’una gran taula:

S’acosta el cap de setmana i sempre sorgeix el mateix dubte, la mateixa pregunta. ¿A quin restaurant podem anar? Nosaltres no tenim la resposta definitiva, però sí una que podria acostar-se bastant al que busques. Per això hem seleccionat tres restaurants per al cap de setmana. Són aquests. ¡A disfrutar!
Suru Bar

Sala, cuina i vins: tres amics amb experiència en restaurants i tres ocupacions entorn de la graella, les broquetes i el pollastre (però no només això) en un bon restaurant anomenat Suru Bar.
Taberna Kamikaze

Enric Buendía i Arístides Ribalta surfegen la cuina asiàtica, amb èmfasi en el Japó, i la barregen amb salses franceses i una mirada mediterrània en aquest restaurant de l’Eixample: Taberna Kamikaze.
Fauna

L’establiment de l’Hotel Kimpton Vividora proposa plats de cuina mediterrània en un espai on entres després de tocar el timbre perquè reprodueix el saló d’un pis senyorial de l’Eixample. Això és el que es menja al Fauna.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Lleig comiat d’Ancelotti que esquitxa Florentino i el vestidor
- Bizum Bizum canvia les regles: a partir d'ara aquests enviaments estaran prohibits
- Tribunals Els Mossos que van ajudar a escapar Puigdemont van aparcar el cotxe de la fuga el dia anterior a Arc de Triomf
- Informe d’Acció Catalunya és la segona regió del món que més inversió tecnològica atrau per al sector de la salut
- Interior combatrà el frau en els canvis de sexe en els Bombers