Ministeri de Transports
El Prat es manté com a segon aeroport europeu en trànsit origen-destinació
Cristina Buesa 23/01/2025 - 13:32 CET 0 Comentaris
Llista dels 143 municipis on el Govern vol limitar el lloguer
15/04/2024 - 12:45 CEST 0 Comentaris
Rodalies i Ferrocarrils de la Generalitat, dos mons ferroviaris amb poc a veure
14/11/2023 - 17:00 CET 0 Comentaris
Així és el gran tall que afecta l’R3 de Rodalies des d’avui
12/10/2023 - 12:00 CEST 0 Comentaris
El ‘lobby’ ambiental Oikia s’oposa a allargar la pista de l’aeroport del Prat
21/09/2023 - 18:59 CEST 0 Comentaris
La Generalitat rebutja pagar a l’Estat els 26 milions que li reclama per Rodalies
27/06/2023 - 22:00 CEST 0 Comentaris
- 22:49h Cosmètica, farmàcia i maquinària, punts crítics en la guerra comercial
- 18:21h El Govern aprovarà un suplement de crèdit de 2.100 milions per garantir-se l'estabilitat sense pressupostos
- 17:44h L'empresa FCC reclama 1,5 milions a l'Ajuntament de Tarragona pel servei de neteja de l'any 2023
- 15:45h Un jutjat de Barcelona denega la suspensió provisional de la publicació del llibre sobre José Bretón
- 15:42h Drets Socials cessa la directora general i el subdirector d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (DGAIA)
- Tres muntanyencs morts El bomber que va atendre les víctimes del Moncayo: «Les condicions climàtiques eren extremes. A l’arribar, un ja havia mort»
- Responsables de 19.000 menors Drets Socials cessa la directora general i el subdirector d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (DGAIA)
- Rosario Ibáñez, professora: "A l’escola del metro no hi havia educació diferent per a nois i noies"
- Fiscalitat El Govern aprovarà reduir l’IRPF a les rendes inferiors a 33.000 euros després d’un pacte amb ERC
- Previsió del Meteocat Set comarques, inclosa la de Barcelona, en avís groc per la intensitat de pluges previstes per a aquest dimarts
- Operació Catalunya L’ex secretària general del PP Dolores de Cospedal: «Jo no he impulsat cap operació Catalunya, que és una ficció»
- Fiscalitat El Govern aprovarà reduir l’IRPF a les rendes inferiors a 33.000 euros després d’un pacte amb ERC
- L’acollida a Catalunya Un estudi de la UAB revela que els tutelats migrants tenen més inserció laboral que els seus companys autòctons
- Negociacions amb el PSOE Junts i ERC han situat nou càrrecs en institucions com Renfe, Aena i el Banc d’Espanya des del 2018
- A les 12.00 h Usuaris de Rodalies sortiran al carrer aquest dissabte a nou ciutats catalanes: «Hem tocat fons»