Jenn Díaz
Dos diputats d'ERC denuncien que un policia nacional els va vexar i els va insultar
07/08/2018 - 16:24 CEST 0 Comentaris
11 escriptors analitzen el clàssic Madrid-Barça
21/04/2017 - 21:18 CEST 0 Comentaris
L'obra pendent
03/04/2017 - 18:42 CEST 0 Comentaris
Jenn Díaz: 16 desgràcies en família
17/02/2017 - 19:43 CET 0 Comentaris
Els llibres que podrem llegir el 2017
03/01/2017 - 19:46 CET 0 Comentaris
Una novel·la situada enmig del drama dels refugiats, premi Sant Jordi
16/12/2016 - 20:52 CET 0 Comentaris
Opinió exprés
Pérez Andújar s'incorpora a EL PERIÓDICO
La primera novel·la
01/11/2016 - 16:53 CET 0 Comentaris
- 13:41h L’Editorial de Cristina Villanueva: Prou al silenci, la vaga en contra de l’assetjament escolar
- 13:31h La fiscalia demana quatre anys de presó per a l’actor Nacho Vidal per homicidi imprudent
- 13:18h El Govern defensa que la ruptura anunciada per Junts no alterarà ni el mandat de Sánchez ni el d’Illa
- 13:18h La Diputació de Tarragona prepara el trasllat del seu centre operatiu a la plaça Imperial Tarraco per al 2029
- 12:50h Així serà la consulta a la militància de Junts per trencar amb el PSOE: pregunta i dates
- Als peus de collserola Tensió entre ‘runners’ i veïns a la Carretera de les Aigües
- Tràmits Confirmat: els majors de 70 anys hauran de renovar el seu DNI permanent abans d’aquesta data per ordre de la Unió Europea
- Automoció BYD estudia obrir una fàbrica de cotxes elèctrics a Catalunya
- Demografia Barcelona és la capital espanyola amb més proporció de població estrangera i on més creix
- Una jutge investiga la suplantació de la identitat d’Ustrell
- Després de més de tres hores de reunió Puigdemont trenca amb el PSOE: "Podrà ocupar poltrones, però no podrà governar"
- 29-O Mazón va acompanyar Vilaplana al pàrquing el dia de la dana abans d’una desconnexió de 37 minuts
- Acte a Castella i Lleó Sánchez titlla d’«indecent» que Mazón segueixi al capdavant de la Generalitat: «¿Algú sap on és Feijóo?»
- Reconeixement al president ¿Per què Milei ha arrasat en les eleccions legislatives a l’Argentina? Quatre claus d’una victòria sorpresa
- Congrés d’ATA Feijóo proposa un pla d’autònoms amb quotes zero, flexibilitat en els pagaments i menys paperassa