5.500 metres quadrats

Viladecans estrena una nova estació d’ITV

La ciutadania de Viladecans, i de municipis veïns com Gavà i Castelldefels, podran realitzar la inspecció en aquesta nova estació i no s’hauran de desplaçar fins a Cornellà o Sant Joan Despí

Viladecans estrena una nova estació d’ITV

Google maps

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

L’espai d’activitat econòmica de Viladecans (Baix Llobregat), a Ca n’Alemany, compta amb una nova estació d’Inspecció Tècnica de Vehicles (ITV) de l’empresa Applus+, que es va estrenar dilluns passat, 4 de juliol.

D’aquesta manera, la ciutadania de Viladecans, i de municipis veïns com Gavà i Castelldefels, podran realitzar la inspecció en aquesta nova estació i no s’hauran de desplaçar fins a Cornellà o Sant Joan Despí.

Aquest lloc es tracta d’un espai promogut per l’Ajuntament de Viladecans i Incasòl, i es troba al costat de l’autopista C-32, al carrer Jocelyn Bell. L’espai compta amb uns 5.500 metres quadrats aproximadament, tenint en compte l’aparcament, el centre administratiu, de recepció al client i la part de revisió de vehicles

Notícies relacionades

Per utilitzar aquest nou servei, s’ha de demanar hora a través de la web de 7 a 21 hores de dilluns a dijous, de 7 a 20 hores divendres i de 9 a 13 hores dissabtes.

Llegeix totes les notícies de Viladecans a EL PERIÓDICO Viladecans

Temes:

Viladecans Gavà