Empreses
Munich obre a Viladecans la seva «botiga més gran» amb més de 250 metres quadrats
La firma de calçat preveu continuar creixent amb l’obertura de dues noves botigues abans que acabi l’any
La firma de calçat espanyola Munich impulsa la seva expansió a Espanya amb l’obertura a Viladecans (Baix Llobregat) de la seva «botiga més gran», dotada amb una superfície de venda de més de 250 metres quadrats.
En un comunicat emès la setmana passada, l’empresa ha assenyalat com a novetat un espai «dedicat exclusivament» a l’exposició del calçat i sandàlies de la marca Duuo.
Notícies relacionadesLa companyia ha explicat que «ha apostat per obrir els espais i evitar col·locar aparatoses góndoles» i crear així un entorn diàfan i fluid per millorar l’experiència de compra a la botiga. Munich, des de començament d’any, ha obert tres noves botigues, que se sumen a les 29 que ja tenia, i preveu continuar creixent amb dues més abans d’acabar el 2023.
Llegeix totes les notícies de Viladecans a EL PERIÓDICO Viladecans
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- LA PRESSIÓ FISCAL Un veí de Collbató aconsegueix que li retornin diners de la taxa de residus
- Envelliment saludable La indústria de la longevitat creix al nivell de la IA: «D’aquí cinc anys es podrà allargar la vida i d’aquí 50 hi haurà una revolució»
- Noves obres La Font Màgica de Montjuïc inicia la segona fase de modernització sense interrompre els seus espectacles
- Renovació en potència La universitat envelleix: més de la meitat de professors es jubilaran en els pròxims 20 anys
- CAS SEPI El jutge deixa lliure Leire Díez, l’expresident de la SEPI i el ‘soci’ de Cerdán al no demanar la fiscal el seu ingrés a la presó
- Eleccions a Extremadura Feijóo augura que Extremadura iniciarà «el canvi» per acabar amb la «degradació» de Sánchez
