GP DE BÈLGICA
Raikkonen obté la 'pole' i Alonso sortirà tercer
Massa sortirà des de la segona posició i Hamilton des de la quarta
El finlandès Kimi Raikkonen, amb Ferrari, arrencarà demà des del primer lloc de la formació de sortida del Gran Premi de Bèlgica, catorzena prova del Mundial de fórmula u, que es disputa al circuit de Spa-Francorchamps.
El pilot compartirà la primera fila amb el seu company d'equip Felipe Massa. El finlandès busca demà el seu tercer triomf consecutiu en aquest gran premi.
El pilot espanyol Fernando Alonso, amb McLaren, sortirà en tercera posició, seguit del líder del Mundial, Lewis Hamilton.
Ensurt de l'espanyol
L'espanyol ha tingut un ensurt poc abans de l'últim canvi de pneumàtics, al patir una virolla després de trepitjar la sorra entre els revolts de Les Combes i Rivage.
Sobre aquest incident Alonso ha declarat: "Estic bastant content amb el crono d'avui, sobretot perquè en el primer intent he fet una virolla. Després només em quedava un joc de pneumàtics i tenia por de cometre algun error en aquesta volta i no poder estar entre els primers. Per això ha estat una mica més estressant aquesta última volta".
Penalització a Kubica
Notícies relacionadesDes de la tercera fila sortiran dos alemanys: Nico Rosberg (Williams-Toyota) i Nick Heidfeld (BMW Sauber).
El polonès Robert Kubica (BMW Sauber) s'ha classificat en la cinquena plaça, però demà ocuparà el 15è lloc de la graella, ja que perd 10 posicions per haver hagut de substituir el motor del seu monoplaça, avariat durant la tercera i última sessió dels entrenaments lliures.
- Els veïns surten de les seves ciutats a comprar roba i productes de la llar
- Els comicis del 2027 Junts aposta per prohibir als okupes l’empadronament
- Medicina La cirurgia plàstica arrasa entre els aspirants MIR
- Sentència judicial Condemnat un pare per agredir un home que havia tocat el seu fill en una piscina de Lleida
- Elecció al Vaticà L'estatunidenc Robert Francis Prevost esdevé el 267è Papa sota el nom de Lleó XIV
- Míchel, hospitalitzat d'urgència per un problema de salut
- Enginyeria genètica Els creadors dels llops gegants de Joc de Trons afirmen que són a prop de «tornar a la vida» els tigres de Tasmània
- Genealogia ¿Qui era la mare del nou Papa, Lleó XIV? Així era Mildred Martínez
- Habemus Papam Qui és el nou Papa? Així és Robert Francis Prevost, elegit nou Pontífex Lleó XIV
- ENERGIA La Moncloa s’obre a retardar el tancament de les nuclears però sense carregar el rebut de la llum de 1.300 milions que ara paguen les elèctriques