Del 29 de juny al 23 de juliol
Grec al Sec: l’altre festival Grec
La plaça de Margarida Xirgu acollirà 14 restaurants que serviran els seus plats a la plaça de Margarida Xirgu en paral·lel a la programació artística

Als restaurants del Poble-sec els va la marxa. I després de L’Arqueotapa, una ruta de tapes inspirades en l’exposició ‘Naufragis. Història submergida’, que es pot visitar al Museu d’Arqueologia de Catalunya, empalmen amb una nova iniciativa gastrocultural: Grec al Sec.
Després de l’èxit de la primera edició, l’Associació de Comerciants del Poble-sec i Paral·lel, Menja’t Montjuïc, BCN Més, BCN Foodie Guide i el districte de Sants-Montjuïc han tornat a muntar aquest festival gastronòmic a peu de carrer que va en paral·lel a la programació del Festival Grec.
Palo Cortao, La Porca, El Carro Gros, Casa Xica
Així, del 29 de juny al 23 de juliol, 14 restaurants s’instal·laran a la plaça de Margarida Xirgu. Del 29 de juny al 2 de juliol, es podran tastar les notes andaluses del taverneig de Palo Cortao, els entrepans de La Porca, la personalitat de bodega d’El Carro Gros i la fusió de les cuines xinesa i catalana de Casa Xica, que també s’encarregarà del restaurant del Grec, al mirador dels jardins, amb tres menús degustació a base de productes locals (de 35 a 55 €).
Denassus, Modoki Funky Roll, Sasha Bar
Del 6 al 9 de juliol, Denassus servirà les seves refinades tapes, Modoki Funky Roll oferirà sushi i delícies veganes, i Sasha Bar prepararà els seus originals natxos i tacos.
Tan’s Lunchbox, Tacs 99, El Patán, Malevo
Del 13 al 16 de juliol, serà el torn dels platillos d’inspiració asiàtica de Tan’s Lunchbox, els tacos de tradició mexicana de Tacos 99, l’estil desenfadat i saborós de bodega d’El Patán i la cuina mediterrània de Malevo.
Veg It, Zaza-Cuina i Vi, Azoka Taberna
Notícies relacionadesI del 20 al 23 de juliol, la proposta vegana i vegetariana de Veg It, la italiana de Zaza-Cuina i Vi i els platillos d’Azoka Taberna.
Entrar a Grec al Sec és gratuït, i les tapes costen entre 5 i 9 €. Obre dimecres i dijous, de 18.30 hores a mitjanit, i divendres i dissabtes, de 18.30 a 1.00.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Augmenten les probabilitats que un asteroide impacti contra la Lluna el 2032
- Criança Carlos González, pediatre: "Moltes vegades quan el teu fill plora no vol ni joguines ni dolços, demana la teva presència i el teu afecte"
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- EL MERCAT BLAUGRANA De Víctor a Joan; de l’Hospitalet a Sallent
- Gran mostra de música i cultura digital Nathy Peluso fa vibrar el Sónar amb un enèrgic directe