Jesús Vázquez, el famós que fa més anuncis

El podi el completen Iker Casillas i Carmen Machi

Jesús Vázquez, en un acte promocional de Danone.

Jesús Vázquez, en un acte promocional de Danone. / JOSEP GARCIA

1
Es llegeix en minuts

Jesús Vázquez és el famós que va aparèixer més en campanyes de publicitat a latelevisió l'any passat, segons un estudi d'Aegis Media Expert i Personality Media.

El presentador va ser el personatge amb més ocupació publicitària a la petita pantalla per les seves campanyes per a Jazztel i Saba (Danone) i les seves telepromocions de diferents productes en programes com 'La voz'.

Darrere d'ell es va col·locar Iker Casillas, porter del Reial Madrid, per les seves aparicions en espots relacionats amb la selecció espanyola i amb patrocinadors com BBVA, Hyundai i Mahou. Al darrere es col·loca l'actriu Carmen Machi pels anuncis d'Activia.

GUANYEN ELS ESPORTISTES

A l'hora d'elegir el famós, el perfil preferit per la majoria dels anunciants són els esportistes, a causa dels èxits de la selecció espanyola de futbol, seguits pels presentadors de televisió; en tercer lloc de preferència hi ha els actors. En quart, els models o cantants.

Notícies relacionades

Segons l'estudi, la presència en televisió de campanyes publicitàries de marques amb algun famós associat va créixer un 22,9% del 2010 al 2011 i un 10,2% del 2011 al 2012 i representa avui un 23% del total de publicitat en el mercat televisiu.

El gran consum és el sector que més usa celebritats per a les seves campanyes. Destaca l'àrea de l'alimentació, amb un 27%, i bellesa i higiene, amb un 20%.