Jesús Vázquez, el famós que fa més anuncis
El podi el completen Iker Casillas i Carmen Machi

Jesús Vázquez, en un acte promocional de Danone. /
Jesús Vázquez és el famós que va aparèixer més en campanyes de publicitat a latelevisió l'any passat, segons un estudi d'Aegis Media Expert i Personality Media.
El presentador va ser el personatge amb més ocupació publicitària a la petita pantalla per les seves campanyes per a Jazztel i Saba (Danone) i les seves telepromocions de diferents productes en programes com 'La voz'.
Darrere d'ell es va col·locar Iker Casillas, porter del Reial Madrid, per les seves aparicions en espots relacionats amb la selecció espanyola i amb patrocinadors com BBVA, Hyundai i Mahou. Al darrere es col·loca l'actriu Carmen Machi pels anuncis d'Activia.
GUANYEN ELS ESPORTISTES
A l'hora d'elegir el famós, el perfil preferit per la majoria dels anunciants són els esportistes, a causa dels èxits de la selecció espanyola de futbol, seguits pels presentadors de televisió; en tercer lloc de preferència hi ha els actors. En quart, els models o cantants.
Segons l'estudi, la presència en televisió de campanyes publicitàries de marques amb algun famós associat va créixer un 22,9% del 2010 al 2011 i un 10,2% del 2011 al 2012 i representa avui un 23% del total de publicitat en el mercat televisiu.
El gran consum és el sector que més usa celebritats per a les seves campanyes. Destaca l'àrea de l'alimentació, amb un 27%, i bellesa i higiene, amb un 20%.
- Drets laborals Renúncies per venjança: la tendència que més temen les empreses
- La nova Via Laietana s’inaugura el dia 29 amb una gran festa popular
- Als 50 anys Mor Esperanza García, exdiputada del PP i delegada de la Junta d'Andalusia a Catalunya
- Pablo Gil, economista: "Això és el que has de fer per invertir si guanyes 1.000 euros al mes"
- Carta a Rutte Sánchez trasllada al secretari general de l’OTAN que es plantarà a la pujada de la despesa militar
- El Corte Inglés guanya un 6,7% més el 2024, fins als 512 milions
- Espanya vol ajornar la implantació del preu de la llum cada 15 minuts
- Les companyies d’aliments malgasten 6,5 quilos de productes per tona
- Unai Sordo: «¿Avançament electoral? No malgastem l’opció d’arribar a la plena ocupació»
- L’advocada general de la UE avala la multa de 4.300 milions a Google