Jesús Álvarez, nou director d'Esports de TVE

José Juan Ruiz és nomenat director adjunt del centre de Sant Cugat

Jesús Álvarez, al costat d’Ana Blanco, amb qui presenta la primera edició del ’Telediario’ de TVE-1.

Jesús Álvarez, al costat d’Ana Blanco, amb qui presenta la primera edició del ’Telediario’ de TVE-1.

1
Es llegeix en minuts

El director de Televisió Espanyola (TVE), Ignacio Corrales, ha nomenat avuiJesús Álvarez nou director d'Esports, iJosé Juan Ruiz, director adjunt del Centre de Producció de Sant Cugat.

Jesús Álvarez (Madrid, 1958) és llicenciat en Ciències de la Informació per la Universitat Complutense de Madrid iactualment presenta el bloc d'Esports de la primera edició delTelediario.

Va començar la seva carrera a l'emissora La Voz de Madrid i després va passar a RNE, primer a Ràdio Exterior, en l'àrea d'Esports, i després a Ràdio Nacional, en els seus programes esportius. A partir de l'estiu del 1977 compagina la feina a la ràdio amb la de TVE, on va passar a presentar el programa '7 días', dirigit per Joaquín Soler Serrano. El 1979 va començar a presentar els esports al 'Telediario' de La 2 i, després, també de la primera edició de TVE-1, que dirigia Joaquín Arozamena.

Notícies relacionades

Des d'aleshores no ha deixat de pertànyer a l'àrea d'Esports de TVE, i ha treballat en els serveis informatius o en programes i trasmissions, onha cobert els grans esdeveniments esportius mundials: Campionats del Món de futbol, Jocs Olímpics d'hivern i estiu, Mundial de Fórmula 1 i ral·lis, etcètera.

Per la seva part, José Juan Ruiz (1964) és llicenciat en Ciències de la Informació per la Universitat Autònoma de Barcelona. Des del setembre del 2009 fins ara ha estat director de Programes Infantils de TVE.