Accident
Dos vianants ferits en ser atropellats per un autobús H12 a la Gran Via de Barcelona
El SEM confirma que una de les víctimes està en estat greu

Dos vianants han quedat ferits de consideració aquest dijous al matí a l'encreuament de la Gran Via de les Corts Catalanes i el carrer Balmes, al centre de Barcelona. Els ha atropellat un autobús de TMB que cobria la línia de gran capacitat H12, que recorre tota la Gran Via.
Segons ha avançat betevé i han confirmat a aquest diari l'Ajuntament de Barcelona i el SEM, l'accident ha tingut lloc al voltant de les 11h del matí. La policia investiga les causes del xoc i ha tallat el trànsit al lateral de la gran artèria de l'Eixample.
Fonts del SEM confirmen que ha rebut l'avís a les 11.20h i que ha desplaçat dues ambulàncies, que han atès els dos ferits. Un estava en estat greu i l'altre en estat menys greu, per la qual cosa han estat traslladats a l'Hospital Clínic.
- Això és el que significa que els fills no facin cas als seus pares a la primera, segons el psicòleg Álvaro Bilbao
- Tragèdia a Lleida Jordi i Omar, les dues víctimes de l'incendi de Torrefeta: "Vam sortir a buscar-los, però era com estar a l'infern"
- Investigació oberta El nen mort a Valls va estar tot el matí al cotxe mentre el pare treballava
- FUTBOL Mor Diogo Jota, el davanter del Liverpool, en un accident de trànsit
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- Ocupacions d'estiu De provador de platges a tastador de gelats: les ocupacions més singulars de la temporada d'estiu
- Incidències Un transformador que fon fusibles deixa més d’una setmana sense llum unes 160 llars i comerços de Barcelona
- Trama Koldo Ministres amb seient a Ferraz donen per fet una «reestructuració» en el PSOE «no només limitada a Organització»
- Nou acord L’empresa propietària de l’hidroducte BarMar tindrà la seva seu a la Costa Blava i un directiu d’Enagás serà el seu CEO
- Festivals Cancel·lat el concert de Fito Páez que havia d'inaugurar el festival de Cap Roig