Festivals
Cancel·lat el concert de Fito Páez que havia d'inaugurar el festival de Cap Roig
El certamen ha anunciat que se suspèn "per causes alienes tant a l'artista com a la producció de l'esdeveniment"
Fito Páez, en una imatge promocional. /
El cantant argentí Fito Páez no inaugurarà el festival de Cap Roig la setmana vinent, com estava previst. Grup Clipper’s, l'empresa organitzadora del certamen de Calella de Palafrugell, ha anunciat que, "per causes alienes tant a l’artista com a la producció de l’esdeveniment", Fito Páez no podrà actuar en el concert previst per al pròxim 12 de juliol al jardí botànic.
Així, el festival s'inaugurarà l'endemà, 13 de juliol, amb un concert de Sopa de Cabra.
Notícies relacionadesFito Páez era un dels noms destacats d'aquesta edició. Juntament amb Michael Bublé, Simple Minds, Franz Ferdinand i Tom Jones encapçalava el cartell del certamen, que enguany celebra el 25è aniversari fent extensiu el seu caràcter solidari, normalment reservat a una sola nit, a tota la programació.
La cita del jardí botànic de Calella de Palafrugell s’allargarà del 13 de juliol al 19 d’agost, i també comptarà amb Amaral, Ana Belén, un concert conjunt de Sílvia Pérez Cruz i Salvador Sobral o Natalia Lafourcade, una de les artistes que actuaran per primera vegada a Calella.
- Patrimoni històric Alerta per la contínua demolició d’estacions de ferrocarril centenàries
- Els excessos de la paternitat Els pares helicòpter aterren a la facultat per protegir els seus fills
- SEGURETAT SOCIAL I PENSIONS El Govern manté la ‘retallada’ a les pensions: jubilar-se abans de temps es penalitzarà tot i que s’hagin cotitzat més de 40 anys
- Sistema de salut 70 anys del Vall d’Hebron, el gran hospital públic català
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Crítica de llibres ‘Mentideros de la memoria’, de Gonzalo Celorio: retalls de temps
- Aquests són els millors supermercats per comprar pa, segons l’OCU
- Lluita per la presidència del Barça L’oposició busca enderrocar Laporta mitjançant una complexa unió
- Acte a la Generalitat Illa llança la seva reforma de l’administració pública de la Generalitat amb 50 propostes d’experts
- Declaració Vilaplana afirma al jutjat que Mazón no semblava tenir pressa «per arribar enlloc»
