Un poble suec estudia donar descansos als funcionaris perquè tinguin relacions sexuals
La proposta d'un regidor pretén impulsar la conciliació i fomentar la natalitat
La polèmica moció serà sotmesa a votació a la primavera

zentauroepp22507922 sexo pareja generico foto 123rf170224111325
Un regidor d'Overtornea, un municipi del nord de Suècia, ha plantejat una original proposta per millorar la conciliació laboral i elevar la taxa de natalitat local: donar als empleats municipals un descans d'una hora pagada per setmana per anar a casa i tenir relacions sexuals.
Segons ha publicat 'The New York Times', el regidor Per-Erik Muskos, de 42 anys, vol oferir als 550 empleats del municipi el dret al sexe subsidiat. Al presentar la seva proposta aquesta setmana, va defensar els beneficis de la mesura: donar una empenta a la població local cada vegada més reduïda, reactivar la vida dels matrimonis envellits i millorar la moral dels empleats.
VOTACIÓ, A LA PRIMAVERA
Amb l'argument que "el sexe també és una gran forma d'exercici i que ha documentat efectes positius en el benestar", Muskos va suggerir que els empleats municipals locals puguin utilitzar una hora de la setmana de treball ja assignada per a activitats de condicionament físic per anar a casa i tenir relacions sexuals. La moció, que s'espera que sigui votada a la primavera, necessita una majoria simple per ser aprovada pel consell, format per 31 membres.
- Famosos Ferran Adrià desvela a 'Col·lapse' la frase que li va dir Xavi Hernández: "Se'm va quedar sempre al cap"
- Preus rebaixats Ni Lidl ni Carrefour: aquest és el supermercat 'low cost' que arrasa a Espanya
- Urbanisme BCN traurà a concurs la Torre Ona de Glòries abans de final d’any
- Bancs Confirmat pel Banc d’Espanya: aquests són els motius pels quals poden bloquejar-te el compte
- Segons la Cambra ¿Com afectarà Catalunya la guerra comercial?: 1.000 milions d’euros en vendes, menys contractacions i vi i oli més barats
- Mercat laboral Espanya suma més de 230.000 ocupats a l’abril
- Sector bancari Economia obre l’enquesta sobre l’opa i dona fins al 16 de maig per votar
- Cuerpo diu que el Govern central no busca una resposta de "sí o no"
- Reunió anual del Cercle d’Economia António Costa: "El que necessitem és un rearmament col·lectiu, no 27"
- Feijóo, ¿al pitjor país del món?