CRÒNICA
Muchachito 'punkie'
El cantant va rodar 'La maqueta' en solitari a Apolo
Muchachito prepara disc per a la primavera que ve (hauran passat sis anys des d'Idas y vueltas) i abans roda les noves cançons de la manera més extrema: Jairo Perera, les seves guitarres i els seus bombos. Home orquestra en versió hardcore que, dimecres a Apolo, va fer una repassada radical al seu repertori i a les estrenes, algunes d'elles incloses a La maqueta, compacte de cinc cançons que es va entregar als assistents.
Muchachito sense banda, al descobert. Amb la guitarra espanyola o amb l'elèctrica, recolzant-se en sets de percussió tocats amb els peus, i de la rumba turbo a un sufocant rock garage amb notes funky. Cap aquí semblen apuntar les noves peces, com Sin sentido, Nuestro largo y gran viaje i Benditos animales, que es van alternar amb les molt corejades Aire, La viajera, Sin vigilancia, Ojalá no te hubiera conocido nunca... ¿Un Muchachito cantautor punk? Esperarem la sortida del disc.
- Motociclisme Un veloç Àlex Márquez s’apropia de la MotoGP a Silverstone
- Festa diürna Sis de cada 10 discoteques de Barcelona ja ofereixen sessions de tardeig
- Protecció de la infància Teófilo va abusar de la menor de la DGAIA un any abans de l’acollida
- Projecte Stolpersteine Joan Riba no va anar a la División Azul: una llamborda daurada a Barcelona reconeix una víctima dels nazis
- 6 finals en 7 anys El Barça vol engegantir el seu regnat amb la quarta Champions