crítica
'El mal ajeno', el millor, el plantejament

El mal ajeno, el millor, el plantejament_MEDIA_1
Oskar Santos
**
Notícies relacionadesEstrena: 17 de març • Eduardo Noriega, Belén Rueda, Angie Cepeda, Cristina Plazas, Clara Lago, Marcel Borrás • Espanya • 107 minuts
Emparat per Alejandro Ame- nábar, com a productor, i Daniel Sánchez Arévalo, com a guionista, el debutant Oskar Santos proposa aEl mal ajeno una barreja de melodrama i cine fantàstic d’impulsos ingràvids, una mica en la línia de les atmosferes més espirituals que físiques recreades per M. Night Shyamalan en algunes de les seves pel·lícules fantàstics. Però si bé el plantejament i els recursos inicials de la història resulten interessants –apunten una fantasiosa dicotomia entre la capacitat sobrenatural de guarir i el mateix revers d’aquest poder–, tota la part final es resol de manera atropellada, més evident que suggerent, amb personatges mal esbossats (el de Belén Rueda) i una espiral d’innecessàries explicacions.
- Pressió estètica Tenir 13 anys i aparèixer (o no) en els rànquings de guapes de la teva classe: «Donen molta inseguretat, de vegades acabes plorant al lavabo»
- Tall històrica RODALIES "Ens deixen a l’estacada 16 mesos"
- Tendència urbana La proliferació del tardeig posa en alerta les patronals i Interior
- Celebració massiva La revetlla de Sant Joan 2025 desafia el pont festiu a Barcelona
- FESTES SOTA LA LUPA Un restaurant amb DJ