Energia renovable

Martorell vol eliminar algunes limitacions normatives per facilitar la instal·lació de plaques solars

Així va quedar decidit, per unanimitat, en la moció proposada pel grup municipal de Ciutadans en el Ple celebrat el 17 d’octubre

Martorell vol eliminar algunes limitacions normatives per facilitar la instal·lació de plaques solars
1
Es llegeix en minuts
El Periódico

L’Ajuntament de Martorell (Baix Llobregat) vol posar fi a algunes de les limitacions existents en la normativa urbanística del Pla General d’Ordenació Urbana (PGOU) que limiten l’ús de captadors solars tèrmics o plaques fotovoltaiques a les cobertes de cases i edificis.

Des del consistori es preveu estudiar la regulació pertinent per poder modificar-la mitjançant una ordenança específica o suprimint la limitació d’ocupació de cobertes marcada pel Pla.

Així va quedar decidit, per unanimitat, en la moció proposada pel grup municipal de Ciutadans en el Ple celebrat el 17 d’octubre. Una vegada esmentada la moció, els grups Junts per Martorell, PSC, Movem Martorell i Esquerra Republicana de Catalunya s’hi van afegir.

Notícies relacionades

A efectes pràctics, assenyala el consistori, el text proposa l’admissió dels aparells solars tèrmics i de les plaques fotovoltaiques «sobre la coberta de les instal·lacions i les construccions auxiliars que puguin requerir, incloses les pèrgoles dels aparcaments de vehicles, quan les instal·lacions no superin el metre d’alçària de la coberta plana o, en cas de coberta inclinada, quan els panells captadors s’ubiquin adossats en paral·lel».

Llegeix totes les notícies de Martorell en EL PERIÓDICO Martorell

Temes:

Martorell