Famosos
Revelen el nom real de Tamara Falcó: el va anunciar la seva mare el 1981

Tamara Falcó ultima els detalls per a la seva esperada boda amb l’empresari Íñigo Onieva. Després d’uns mesos enfeinats en què el vestit de núvia ha sigut el principal contratemps que ha hagut d’afrontar la marquesa de Griñón, la madrilenya encara ara la recta final en els preparatius d’un dels esdeveniments de l’any.
No obstant, quan semblava que les enraonies donarien una treva a Falcó, ha sortit a la llum el nom real amb què Isabel Preysler i Carlos Falcó van batejar la seva filla el 1981.
Tradició familiar
Tal com avança la revista Lecturas, el nom real de l’aristòcrata és Tamara Isabel Falcó Preysler, un nom que, segons explica el seu pare, va ser l’elecció final entre diverses alternatives: «Havíem elegit diversos noms, però aquest va ser el que més ens va agradar», assegura el marquès, que afegeix que «el d’Isabel és per la mare». Així, doncs, el nom real de Tamara és conseqüència d’una tradició que s’ha mantingut durant diverses generacions: «A casa, totes les dones es diuen Isabel. La meva dona, la seva filla Chábeli i la meva filla Alejandra, realment es diu Alejandra Isabel», explica Falcó.
- Els veïns surten de les seves ciutats a comprar roba i productes de la llar
- Elecció al Vaticà L'estatunidenc Robert Francis Prevost esdevé el 267è Papa sota el nom de Lleó XIV
- Explicació científica Fumata blanca i fumata negra: ¿com aconsegueix el Vaticà canviar el color del fum per anunciar l’elecció del nou Papa?
- Sentència judicial Condemnat un pare per agredir un home que havia tocat el seu fill en una piscina de Lleida
- Previsió del Meteocat Catalunya activa desenes d’avisos grocs per intensitat de pluges per a les pròximes 48 hores