CAMPANYA TELEVISIVA INTERNACIONAL

Kate Moss relleva Scarlett Johansson com a imatge de Mango

El fotògraf Terry Richardson ha estat l'encarregat de gravar l'espot a Londres

L'anunci es passarà en més de 30 països a partir d'aquest mes de setembre

La ’top’ Kate Moss, al mes de juny.

La ’top’ Kate Moss, al mes de juny. / CATHAL MCNAUGHTON (REUTERS)

1
Es llegeix en minuts
EUROPA PRESS / Barcelona

La model britànicaKate Moss serà l'encarregada de presentar la temporada tardor-hivern 2011 deMango a través d'una campanya televisiva internacional, la primera d'aquestes característiques, segons ha informat la multinacional catalana en un comunicat.

Moss rellevarà així l'actriu Scarlett Johansson, que durant quatre anys ha estat la imatge de la línia femenina de l'empresa catalana.

El film, rodat a les ordres del fotògrafTerry Richardson a Londres, es podrà veure a la televisió a partir del mes de setembre en una trentena de països, entre els quals hi ha Espanya, França, Alemanya, Turquia, el Regne Unit, Grècia i Rússia.

Cobertura a internet

Notícies relacionades

Aquesta nova estratègia comercial anirà acompanyada d'una elevada inversió a internet amb l'objectiu d'ampliar la cobertura d'aquesta campanya a través de la xarxa.

Mango té actualment més de 2.000 botigues a 105 països i és la segona empresa exportadora de moda d'Espanya.