Per a morros fins
3 bons restaurants de Barcelona per al cap de setmana. Imprevisto, La Vinoteca de Can Calopa i El Boulevard
Si encara no has decidit on anar a dinar o a sopar, aquí tens tres adreces on disfrutaràs d’una gran taula:

S’acosta el cap de setmana i sempre sorgeix el mateix dubte, la mateixa pregunta. ¿A quin restaurant podem anar? Nosaltres no tenim la resposta definitiva, però sí una que podria acostar-se bastant al que busques. Per això hem seleccionat tres restaurants per al cap de setmana. Són aquests. ¡A disfrutar!
Imprevisto

Es van conèixer al restaurant Caelis de Romain Fornell, són tres italians i un equatorià, dos cuiners, una cambrera i un sommelier: tots quatre, Isabella Vivarelli, Alberto Jaime León, Luca Pinna i Raffaele D’Avico, han creat el restaurant Imprevisto amb plats atraients i suggestius, una carta de vins amb intenció i un servei somrient i eficaç. Aquí t’ho expliquem tot sobre l’Imprevisto.
La Vinoteca de Can Calopa

La cooperativa L’Olivera gestiona Can Calopa, a Collserola, on els ex amos de la taverna Pervers cuinen coques i platillos. Aquesta és la crònica de la visita de Pau Arenós al seu restaurant, anomenat La Vinoteca de Can Calopa.
El Boulevard

L’establiment que ocupa l’espai del desaparegut centre comercial Bulevard Rosa és un ‘lounge restaurant’ on tant pots practicar el postureig com disfrutar de ‘sushi’ creatiu o de plats treballats perquè entrin primer per la vista i sedueixin després al paladar. Són queixalades farcides de glamur les que se serveixen a El Boulevard.
Barcelona Restaurant Restaurants Barcelona Restaurants de Pau Arenós Gastronomia On menjar avui
- Fugida salarial del 0,5% Els funcionaris de la Generalitat no cobraran fins a l’octubre la paga de fins a 625 euros pels retards pendents
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Xarxes El nen de "la tranquil·litat" a les piscines de Terol parla 13 anys després: "Un dia vaig arribar amb el pit enfonsat i un ull morat a casa"
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Turisme de masses Inventen platges falses per despistar els turistes a les Balears
- L’inici de la ronda francesa El Tour s’estrena amb un esprint i molts candidats al groc
- Esther, la ‘pencaire’ que lidera Espanya
- Wimbledon Alcaraz entra a vuitens amb esforç davant un Struff molt combatiu
- Alemanya supera sense pietat la Polònia debutant de Pajor (2-0)
- Incompliment europeu El Barça ja pagarà 15 dels 60 milions d’una multa de la UEFA