Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.

Resposta de l'Ajuntament de Barcelona a un lector: "El telèfon del civisme no és un òrgan resolutori"

bbvaia

bbvaia

Amb relació a la carta d'Alberto Argudo, l'informem que el telèfon del civisme és un dels canals receptors de les incidències, queixes i peticions de servei que la ciutadania fa arribar a l'Ajuntament però, cal tenir en compte que, en cap cas és l'òrgan resolutori de les mateixes sinó que la seva missió és recollir-les i derivar-les als departaments que correspongui.

Entretots

Publica una carta del lector

Escriu un post per publicar a l'edició impresa i a la web

Per tal de fer la seva tasca, els operadors del telèfon del civisme disposen d'uns protocols a seguir per a poder gestionar cadascuna de les trucades que reben; dades com ara la identificació del ciutadà, el lloc del fet o el tipus de material que s'ha de retirar de la via pública són algunes de les dades mínimes que cal facilitar per a emplenar les fitxes de petició de servei correctament, i que aquestes arribin als agents resolutoris que posteriorment hauran d'executar-lo.

Lamentem la sensació de desànim argumentada pel ciutadà, fet que va ocasionar la desestimació de seguir amb la seva comunicació de la incidència detectada al carrer Rosselló número 193.

Participacions delslectors

Mésdebats