ACCELERANT PER AL GAMPER

El Barça presumeix del nou Camp Nou, "la vuitena meravella del món"

Una imagen aérea del nuevo Spotify Camp Nou.

Una imagen aérea del nuevo Spotify Camp Nou. / @FCBARCELONA

1
Es llegeix en minuts
Marcos López
Marcos López

Periodista

ver +

La gespa, instal·lada a l'abril, comença a arrelar, envoltada de sis gegantines grues que dominen el paisatge de la construcció del nou Spotify Camp Nou. Les obres s'estan accelerant amb l'objectiu de realitzar al juliol una prova pilot, i amb públic, prèvia a l'estrena oficial, que hauria de ser amb motiu del trofeu Joan Gamper, la data del qual no està fixada encara que serà, com va anunciar el president Joan Laporta, "el 9 o el 10 d'agost".

Resulta fonamental per a la directiva blaugrana estrenar aquest estiu el nou recinte, tenint, a més, la capacitat d'exhibir davant La Liga que els nous seients VIPS ja li han estat lliurats, el que li permetria operar al mercat de fitxatges amb la regla de l'1:1 en el 'fair play'.

El club ha difós a través de les seves xarxes socials diverses imatges aèries de les obres. "La vuitena meravella del món", ha escrit el Barça al seu compte d'X (antic Twitter). "La ciutat més bonica del món amb l'estadi més bonic del món", ha argumentat el club blaugrana, qui necessita tornar el més aviat possible al nou Camp Nou, encara que sigui inicialment amb el 60% de l'aforament.

Una imatge aèrea del nou Spotify Camp Nou. /

@FCBARCELONA

Però impulsat per l'exitós equip de Flick, amb la seductora bandera de Lamine Yamal, que acaba de renovar fins al 2031, aquest retorn suposarà un important augment de la facturació en els dies de partit, encara que les obres no estiguin encara completades.

Notícies relacionades

A més, la junta de Laporta confia que els seients VIP comercialitzats al nou recinte blaugrana siguin lliurats abans del 30 de juny amb la finalitat que computi en el 'fair play' que exigeix la Liga i permeti al club retornar a la norma de l'1:1 que li donaria la possibilitat d'operar amb normalitat al mercat de fitxatges d'aquest estiu.

El Barça ja va informar el passat dimarts que ha venut 3.700 seients VIPS, a més d'haver esgotat les VVIP Suites, les zones més exclusives, que li reportaran uns ingressos addicionals de més de 335 milions d'euros en els propers anys.