Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.

La mentida d'Albert Rivera sobre TV3

zentauroepp47686426 ciudadanos190409131049

zentauroepp47686426 ciudadanos190409131049 / DAVID CASTRO

En un vídeo a les xarxes socials, el líder de Cs, Albert Rivera, ha desafiat el director de TV3, Vicent Sanchís, a un cara a cara a la televisió per tal de debatre sobre les “mentides” de la televisió pública catalana i li ha recriminat que pretengui presentar una querella en contra seva “per dir la veritat” posant com a un dels exemples d’aquesta “veritat”, que “un presentador de TV3 va insultar a Inés Arrimadas, líder de l’oposició”.

Entretots

Publica una carta del lector

Escriu un post per publicar a l'edició impresa i a la web

No sé què pretén el senyor Rivera insistint a dir una mentida com aquesta. Es podria entendre que la primera vegada que la va pronunciar al programa “El Hormiguero” dient que “a TV3 ha arribat a dir 'puta' a Inés Arrimadas”, fos producte dels nervis o d’un error involuntari a l’hora d’expressar-se, però insistir en la mentida, una altra vegada, ara en el seu esmentat vídeo, ja no deixa marge per a l’error, sinó per a una acció realitzada a consciència.

Cal deixar ben clar que aquesta acusació del senyor Albert Rivera no és un fet interpretable, sinó absolutament contrastat: a TV3 ningú, ni cap presentador, ha insultat Inés Arrimadas dient-li “puta”, ja que qui, en tot cas, ho va fer – insinuant-ho clarament - fou l’actor Toni Albà en un tuit personal seu. Una acció que no té res a veure amb la televisió catalana, per molt que l’esmentada persona hagi participat com a actor en programes d’aquesta televisió com, per exemple “Polònia”, un programa, per cert, elaborat per una productora externa a la cadena.

Probablement, el què Albert Rivera està buscant és notorietat i protagonisme mediàtic a costa de TV3 - convertida pels mitjans de la “caverna mediàtica” en l’ase de tots els cops - en la seva lluita per liderar l’espai del “centredreta” de cara a les pròximes eleccions, però a un preu molt alt que mai pot pagar un polític, i, menys, si aspira a governar Espanya: mentir conscientment i amb tota impunitat.

Participacions delslectors

Mésdebats