Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
"No és el mateix enarborar la bandera d'un poble oprimit que la d'un poble opressor"

zentauroepp50207463 bcn191003130650
Roger Deulofeu
Presentat com un dels millors periodistes d'investigació espanyol, Javier Chicote va comparar, en una entrevista a 'The wild project', els sediciosos del Capitoli amb els sediciosos catalans. Que ja no ens sorprengui res no vol dir que no ens pugui indignar profundament.
Entretots
No és el mateix enarborar una bandera d'un poble oprimit que la d'un poble opressor. No és el mateix una crida a la llibertat (¡visca Catalunya!) a una crida a la vanitat (¡viva España!). Hi ha una història i unes connotacions darrere de cada bandera, crida o nacionalisme que s'han de conèixer a fons per no caure una vegada i una altra en unes injustícies difícils de comprendre. No és el mateix.
Participacions delslectors
"Gaudir a la sala fosca"
Juan Soldevila Adán Barcelona
"EEUU inhóspito"
Luis Fernando Crespo Zorita Las Rozas de Madrid
"Esos días de verano"
Marisa Rando Romero Barcelona
"Sinonimias"
francesc reina peral Badalona
Mésdebats
El debat
- Successos Mor un jove en caure des de la segona planta del centre comercial Maremagnum de Barcelona
- A Bèrgam Un home mor succionat pel motor d’un avió que s’havia d’enlairar cap a Astúries des d’un aeroport de Milà
- Un bacteri podria causar 12 milions de càncers gàstrics
- Animals marítims ¿Què és el peix escorpí present a les platges d’Espanya i què s’ha de fer si et pica?
- "Si et conviden a un sopar, no portis vi"