Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
Carta d'un lector: "Costa d'entendre com vota la gent treballadora"

Enric Roldán Bermejo
Molta gent treballadora prefereix votar a partits que pugen les pensions un 0,25% i no volen apujar el salari mínim en lloc dels que les han pujat el 8,5%, als que no volen apujar el salari mínim i han aconseguit que els contractes indefinits augmenti.
Entretots
Sembla que en aquestes últimes eleccions tampoc ha importat gaire que les mares i pares tinguin més setmanes per a la cura de les seves criatures. Aplaudeixen que s'eliminin impostos a les grans fortunes i als bancs, costa entendre-ho!
I no valoren les desenes de lleis que s'han aprovat durant aquesta legislatura perquè les persones que viuen en aquest país tinguin més drets. Es premia més a aquells que anomenen "paguitas" als drets de les persones més necesisates i que pensen que les persones que no "tiren endavant en la vida" és perquè no s'han esforçat prou. Com si alguns dirigents dels partits d'extrema dreta fossin un model d'esforç a seguir.
Per què durant la campanya electoral de 2011, un mes després que ETA anunciés que deixava d'assassinar, no es va parlar d'ETA? I dotze anys després que ETA ja no existeix hagi estat el punt recurrent per part dels partits de dreta i dreta extrema durant les dues últimes campanyes electorals.? Es parla de Bildu i no es parla dels fundadors del PP actual, ministres i alcaldes del 'dictador colpista' Franco, que va assassinar fins dies abans de morir, "milionari", al llit.
Abans que deroguin la llei de memòria democràtica, cal recordar que Fraga Iribarne, primer president del PP, era el responsable de "las fuerzas del orden" l'any 1976 quan es van assassinar cinc treballadors a la sortida d'una Església de Vitòria que la policia havia desallotjat amb gasos lacrimògens. 150 més van ser ferits per bales. Fa massa temps que banalitzem el franquisme. S'ha de continuar parlant de Bildu? És el que més importa? Per què no es parla entre altres qüestions com l'emergència climàtica? Potser es cosa també dels mitjans de comunicació?
Participacions delslectors
"Error i manca de diligència de l’Agència Tributària de Catalunya"
Lleonard Barrios Castellar del Vallès
"Se ha avanzado, pero todavía hay miedo a salir del armario"
Sergio de Fuente Alcorcón (Madrid)
Mésdebats
El debat
- Ciència espacial Telescopis de tot el món observen l’arribada d’un gegantí objecte interestel·lar al nostre Sistema Solar
- Investigació en marxa Una desena d’afectats per càncer denuncien la fàbrica de Tenneco a Badalona: «Ho fem pels nostres fills»
- Habitatge turístic Multes de fins a mig milió d’euros per als propietaris d’habitatges que no realitzin aquest tràmit
- Accident Dos vianants ferits en ser atropellats per un autobús H12 a la Gran Via de Barcelona
- Festivals Cancel·lat el concert de Fito Páez que havia d'inaugurar el festival de Cap Roig
- Una genial Vicky López gaudeix a la ‘platja de Berna’
- El 50% de les assegurances a Espanya es contracten a través de mediadors
- Espanya ultima l’esborrany de l’estratègia espacial per créixer a la UE
- Un accident de trànsit acaba amb la vida de Diogo Jota
- El Tour es prepara per al duel entre Pogacar i Vingegaard