Previsió
Temps a Barcelona, avui dilluns 27 de febrer de 2023:
Segueix en directe les últimes informacions sobre les nevades, el fred i l’estat de les carreteres a Catalunya i Espanya
Protecció Civil activa el pla Neucat per previsió de nevades a l’àrea metropolitana de Barcelona
L’escalfament sobtat estratosfèric ja és una realitat: ¿què pot provocar?

La previsió del temps per a dilluns ve marcada per la neu, que acabarà arribant a qualsevol cota durant la matinada. Al llarg del dia hi haurà molts núvols, i encara es podria escapar algun ruixat. L’ambient serà de rigorós hivern.
6 h: encara alguns ruixats de neu.
9 h: fred de ple hivern.
12 h: alguna tímida clariana.
15 h: temps insegur, amb nuvolades.
18 h: sensació de fredor acusada.
21 h: mala mar.
Notícies relacionadesDilluns es manté la possibilitat de nevades a cotes baixes. Aquest és el pronòstic a mitjà termini. pic.twitter.com/61X4YsqfX5
— Meteocat (@meteocat) 25 de febrero de 2023
Dimarts és mantindrà la possibilitat d’alguns plugims febles i dispersos. Seran en forma de neu per sobre dels 200 a 400 metres al matí, si bé la cota anirà pujant i al vespre rondarà els 800 metres.
De cara a dimecres s’obriran moltes clarianes i hi haurà àmplies estones de sol. El fred de bon matí serà intens, tot i haver encetat el mes de març.
- Lleig comiat d’Ancelotti que esquitxa Florentino i el vestidor
- Bizum Bizum canvia les regles: a partir d'ara aquests enviaments estaran prohibits
- Tribunals Els Mossos que van ajudar a escapar Puigdemont van aparcar el cotxe de la fuga el dia anterior a Arc de Triomf
- Informe d’Acció Catalunya és la segona regió del món que més inversió tecnològica atrau per al sector de la salut
- Interior combatrà el frau en els canvis de sexe en els Bombers