Colau, única candidata a alcaldable en les primàries de Barcelona en Comú
Els comuns anuncien que només l’actual alcaldessa s’ha presentat a les eleccions internes

No és una sorpresa: Ada Colau no tindrà rival en les primàries mitjançant les quals Barcelona en Comú elegirà el seu alcaldable. El comitè electoral dels comuns ha anunciat aquest dimarts que només ha rebut la candidatura de Colau per optar a la plaça. El procés de primàries finalitzarà el 30 de març. Llavors serà oficialment candidata a les eleccions municipals.
L’alcaldessa va rebre al maig l’aval del partit per optar per tercera vegada a les municipals, un pas necessari ja que el codi ètic limita a dos mandats la participació institucional dels seus integrants.
Reunions
Notícies relacionadesEl procés seguirà ara amb la publicació definitiva de la candidatura de Colau. El reglament preveu, segons un comunicat de Barcelona en Comú, que es programin trobades entre la candidata a alcaldable i activistes del partit entre el 9 de gener i el 10 de febrer. Colau exposarà els seus projectes de futur i escoltarà propostes sobre perfils de persones que poden integrar la seva candidatura a les eleccions municipals del 28 de maig.
D’altra banda, Barcelona en Comú també haurà de votar internament si concedeix l’aval necessari als tres regidors que el necessitaran per optar per tercera vegada a les eleccions municipals, en cas que figurin en la llista de Colau: Janet Sanz, Eloi Badia i Laura Pérez.
- Lleig comiat d’Ancelotti que esquitxa Florentino i el vestidor
- Bizum Bizum canvia les regles: a partir d'ara aquests enviaments estaran prohibits
- Tribunals Els Mossos que van ajudar a escapar Puigdemont van aparcar el cotxe de la fuga el dia anterior a Arc de Triomf
- Informe d’Acció Catalunya és la segona regió del món que més inversió tecnològica atrau per al sector de la salut
- Interior combatrà el frau en els canvis de sexe en els Bombers