Mejorando lo Presente
El Terrat de Produccions i l'agència de publicitat SCPF sumen talents i experiència a la recerca de fórmules alternatives
L'objectiu és fer televisió i vendre marques

José María Piera, Rosa Domingo, Toni Segarra, Andreu Buenafuente, Xavier Roca, Luis Cuesta i Xen Subirats. /
¿Hi ha algun guru que sàpiga de veritat com serà la televisió del futur? ¿Algú té clar quines seran les noves fórmules publicitàries en el món global? Les respostes estan més a prop de conèixer-se des que s'han reunit a la mateixa taula els cervells d'El Terrat de Produccions --els d'Andreu Buenafuente-- i SCPF --els publicitaris que van inventar allò de¿t'agrada conduir?ila república independent de casa teva.
La suma de talents i d'idees es bateja sota les sigles MLP, que es tradueixen en Mejorando lo Presente, una falca que utilitzava aquell boxejador del tardofranquisme anomenat José Legrá quan l'entrevistaven després d'un combat. Els equips d'Andreu Buenafuente i Luis Cuesta l'han ressuscitat com a declaració d'intencions. MLP no està noquejat, ni de bon tros. Ho està, en tot cas, la societat de la informació i l'entreteniment.
La voracitat del mercat cultural (en què s'ha desmantellat la indústria discogràfica i s'ha abandonat a la seva sort el cine espanyol) i els canvis d'hàbits en el consum d'espectacles (a través de la tecnologia efímera de les pantalles) han deixat malparat el món de l'entreteniment. És com un gran ordinador boca avall amb els cables penjant. Algú ha de tornar a connectar-los perquè la sang torni a córrer.
La metàfora, producte de la reflexió o de la improvisació davant d'un bon plat de macarrons, pertany a Andreu Buenafuente. Xavier Roca (d'El Terrat) i Toni Segarra (SCPF) l'escenifiquen col.locant-se dos cascos coronats de xips i cables, dignes de Doc, el científic sonat deRetorn al futur, que encenen els llums al connectar-se.
COMUNICAR TOTA L'ESTONA
Andreu Buenafuente, que va treballar al departament de publicitat de la Cadena SER al Reus dels seus primers passos laborals, veu molt clar el territori que comparteix la seva productora amb els publicistes de SCPF. "El meu ofici és comunicar, tota l'estona", adverteix. "Això nostre és un creuament de talents, dels mestissatge en surten les coses potents", afegeix José María Piera. Luis Cuesta parla dels interrogants del que s'ha de fer en la nova aventura: sumar la imaginació i la innovació per donar el millor per a les marques en uns escenaris que encara no estan de-
Notícies relacionadesfinits.
Mejorando lo Presente ja està en marxa: aviat sorprendran amb una acció per a una companyia de telefonia mòbil.
- Drets laborals Renúncies per venjança: la tendència que més temen les empreses
- La nova Via Laietana s’inaugura el dia 29 amb una gran festa popular
- Als 50 anys Mor Esperanza García, exdiputada del PP i delegada de la Junta d'Andalusia a Catalunya
- Pablo Gil, economista: "Això és el que has de fer per invertir si guanyes 1.000 euros al mes"
- Carta a Rutte Sánchez trasllada al secretari general de l’OTAN que es plantarà a la pujada de la despesa militar
- El Corte Inglés guanya un 6,7% més el 2024, fins als 512 milions
- Espanya vol ajornar la implantació del preu de la llum cada 15 minuts
- Les companyies d’aliments malgasten 6,5 quilos de productes per tona
- Unai Sordo: «¿Avançament electoral? No malgastem l’opció d’arribar a la plena ocupació»
- L’advocada general de la UE avala la multa de 4.300 milions a Google