El Periódico

L'aportació dels lectors

Publica una carta del lector

Indefensió absoluta en una reserva d'hotel

Captura de la web de Booking.com

Ramon GausachsL'Hospitalet de Llobregat

¿Què opines del tema de discussió? ¿Què et sembla l'aportació d'aquest usuari? Envia la teva opinió per participar en el debat.

Divendres, 21 d'abril del 2017 - 13:15 h

Agost passat. Faig una reserva de 250 euros per una nit en un hotel de Begur a través de Booking.com, que publicitava la cancel·lació gratis a la majoria d'habitacions. Per un accident de la meva companya, que vaig comunicar i documentar a l'hotel amb setmanes d'antelació, vam acordar ajornar l'estada al setembre.

Setmanes mes tard, però, vaig comunicar la impossibilitat de gaudir de la reserva, i vaig preguntar si se'm podria tornar l'import o una part. Davant del seu silenci, i després de diverses trucades infructuoses, va haver d'intervenir Booking.com, a qui l'hotel sí que va comunicar la seva negativa a retornar-me res. El 27 de setembre vaig preguntar a l'establiment si, no obstant això, podria gaudir-ne més endavant. Sense resposta. El 6 d'octubre insisteixo en la meva petició per via telefònica i em diuen que ho consultaran. Sense resposta.

A principis de novembre, i davant d'aquesta prepotència i descortesia destinada a esgotar la paciència del client, decideixo posar el tema en mans de l'Agència Catalana de Consum. Quina penitència! Després de diverses consultes telefòniques pels cinc intents infructuosos de tramitar la queixa a través del seu web, em veig obligat a enviar-la certificada el 8 de novembre, i el 20 de gener em comuniquen que... l'acaben de rebre. Sense comentaris. A mitjan febrer, l'ACC em comunica que l'han derivat a l'OMIC de L'Hospitalet.

¿No m'ho podien haver dit al novembre? Segurament m'hagués estalviat la feina perquè l'última queixa que vaig presentar a aquesta Oficina, fa anys, em van treure les ganes de reclamar mai més: imports equivocats, dades i conceptes barrejats... Era evident que s'havien equivocat d'expedient. Olé els serveis de protecció als consumidors! En resum, encara espero resposta, i em temo que no serà favorable a la meva demanda. ¿Ens juguem res que ja he perdut 250 euros sense haver rebut cap servei a canvi?

Participacions dels lectors

Todos contra el miedo en Barcelona

Begoña Ruiz García L'Hospitalet de Llobregat

Este viernes a las 12, en la plaza de Catalunya, nos hemos juntado miles de personas con el pesar de los muertos y de los heridos, brutalmente ... continuar llegint

No caiguem en el racisme

Jordi Zabala Rubí

Els que hem seguit a les xarxes les notícies relatives a l'atemptat de Barcelona hem pogut veure algunes actituds sorprenents.... continuar llegint

Mucho cariño y ánimo desde Madrid

Emilio Sancho Madrid

Desde Madrid todo nuestro cariño y ánimo a Barcelona, y muy especialmente a los que han sufrido la barbarie del execrable atentado y a sus familiares y amigos. Que l... continuar llegint

Nuestros valores, más fuertes que nunca contra el terrorismo

Antònia López Barcelona

Y la ola del odio tocó a nuestra Barcelona. Una furgoneta embistió contra la buena gente que paseaba por la Rambla y... continuar llegint

Cuando el yihadismo golpea

Jon García Bilbao

14 muertos, 100 heridos y sumando. El atentado ocurrido en La Rambla de Barcelona nos ha pillado totalmente des... continuar llegint

Barcelona, t'estimo

Juanjo Sánchez Barcelona

Ayer a las cinco de la tarde, a los barceloneses, a los que amamos la vida y esta singular ciudad, se nos rompió el corazón, se nos quebró el a... continuar llegint

Aprendamos a vivir como hermanos

Nasera Kajouai El Prat de Llobregat

Gente que espera que los musulmanes se disculpen por el atentado de la Rambla de Barcelona. ¿Cómo?¿Acaso los vascos ... continuar llegint

No deixaré de ramblejar per Barcelona

JOSEP CASSANY Girona

Passejar pels Camps Elisis a París, Bond Street a Londres o la cinquena Avinguda a Nova York és una activitat obligada per qualsevol turista. Deixaré de ramblejar pe... continuar llegint