El Periódico

L'aportació dels lectors

Publica una carta del lector

Indefensió absoluta en una reserva d'hotel

Captura de la web de Booking.com

Ramon GausachsL'Hospitalet de Llobregat

¿Què opines del tema de discussió? ¿Què et sembla l'aportació d'aquest usuari? Envia la teva opinió per participar en el debat.

Divendres, 21 d'abril del 2017 - 13:15 h

Agost passat. Faig una reserva de 250 euros per una nit en un hotel de Begur a través de Booking.com, que publicitava la cancel·lació gratis a la majoria d'habitacions. Per un accident de la meva companya, que vaig comunicar i documentar a l'hotel amb setmanes d'antelació, vam acordar ajornar l'estada al setembre.

Setmanes mes tard, però, vaig comunicar la impossibilitat de gaudir de la reserva, i vaig preguntar si se'm podria tornar l'import o una part. Davant del seu silenci, i després de diverses trucades infructuoses, va haver d'intervenir Booking.com, a qui l'hotel sí que va comunicar la seva negativa a retornar-me res. El 27 de setembre vaig preguntar a l'establiment si, no obstant això, podria gaudir-ne més endavant. Sense resposta. El 6 d'octubre insisteixo en la meva petició per via telefònica i em diuen que ho consultaran. Sense resposta.

A principis de novembre, i davant d'aquesta prepotència i descortesia destinada a esgotar la paciència del client, decideixo posar el tema en mans de l'Agència Catalana de Consum. Quina penitència! Després de diverses consultes telefòniques pels cinc intents infructuosos de tramitar la queixa a través del seu web, em veig obligat a enviar-la certificada el 8 de novembre, i el 20 de gener em comuniquen que... l'acaben de rebre. Sense comentaris. A mitjan febrer, l'ACC em comunica que l'han derivat a l'OMIC de L'Hospitalet.

¿No m'ho podien haver dit al novembre? Segurament m'hagués estalviat la feina perquè l'última queixa que vaig presentar a aquesta Oficina, fa anys, em van treure les ganes de reclamar mai més: imports equivocats, dades i conceptes barrejats... Era evident que s'havien equivocat d'expedient. Olé els serveis de protecció als consumidors! En resum, encara espero resposta, i em temo que no serà favorable a la meva demanda. ¿Ens juguem res que ja he perdut 250 euros sense haver rebut cap servei a canvi?

Participacions dels lectors

Concentremos esfuerzos en la lucha social

Rubén Gil Prado Cracovia (Polonia)

Desde la distancia, sigo la información nacional a través de los medios digitales y no salgo de mi perplejidad al leer ciertas noticias.... continuar llegint

Tabàrnia, l'amagatall del fracàs unionista el 21-D

Xavier Mas Craviotto Navàs

En un país normal, això no hauria arribat tan lluny. I és que la invenció de Tabàrnia no és res més que una maniobra de distracció perquè ... continuar llegint

La claredat de l'aritmètica parlamentària

Josep Gil Barcelona

70+8 versus 57 pro 155, d'un total de 135 diputats. De què parla Arrimadas quan diu que la democràcia requereix apar... continuar llegint

Los 2 euros al mes de Celia Villalobos

Miguel Fernández-Palacios Madrid

Dice Celia Villalobos –presidenta de la Comisión del Pacto de Toledo que analiza los problemas estructurales del sistema de segurida... continuar llegint

Cambié la alimentación y ya no tengo la gripe

Gemma Morales Puig Barcelona

Potenciem l'esport femení

Paula Santamaría Requesens L'Hospitalet de Llobregat

La política com a mitjà de promoció

Jaume Farrés Boada Olesa de Montserrat

Sempre he pensat, i segueixo pensant, que darrera d'una ideologia hi ha d'haver una preparació. No entendré mai que hom tingui la gosadia d'acceptar ocupar un ... continuar llegint

Personas sin hogar, en tierra de nadie

Santiago Ortiz Córdoba

Recientemente, tuve conocimiento del número descomunal de personas sin hogar que hay en Barcelona, sobre todo las qu... continuar llegint

Aceras, ¿circulación de personas o párking de motos?

José Antonio Ávila Barcelona

Paseas, caminas o andas por una gran mayoría de aceras en Barcelona y, a causa del gran parque motociclista mal... continuar llegint