Viladecans estrena el nou passeig de Ponent
El nou espai elimina els obstacles arquitectònics i els racons amb poca visibilitat

Viladecans estrena el nou passeig de Ponent amb una festa popular. /
Més de 200 persones van participar aquest cap de setmana en la festa popular per a celebrar la urbanització del nou passeig de Ponent, una nova artèria de connexió que uneix Gavà i Viladecans a través del barri de Can Sellarés.
El nou espai, creat per a l'oci ciutadà sense obstacles arquitectònics, acaba amb els racons amagats i amb poca visibilitat, connecta els barris de la zona amb la resta del municipi i, amb ell, es guanyen més de 8.000 metres quadrats d'espai públic amb zones verdes, de joc infantil, d'oci i relació social.
L'actuació també ha servit per reurbanitzar l'entorn de l'antiga escola Doctor Fleming, on ara s'han ubicat l'Ateneu de les Arts i el centre d'entitats del barri.
En aquest context, alumnat i professorat de l'Ateneu de les Arts van ser protagonistes de la celebració per amenitzar la festa, junt amb les associacions de veïns dels barris de Ponent, les associacions de mares i pares de les escoles Enxaneta i Can Palmer i l'Associació Cultural Gitana.
- «Vam mirar de treure els nostres diners però ja no va ser possible» Unes 30 famílies de Tarragona i Barcelona denuncien una «estafa» de dos milions d’euros a càrrec d’un grup inversor
- Religió L’escàndol de les religioses intervingudes amenaça el ‘boom’ dels retirs secrets
- Accident a Mallorca Mor l’exvicerector dela UB Gaspar Rosselló al caure sobre unes roques
- EL NINOT DE MODA 48 hores d’espera per un Labubu
- Consells científics El cervell necessita entre 8 i 14 dies per desconnectar per vacances: «Descansar no és un caprici, és una necessitat psíquica»
- Revisionisme nacionalista Trump canvia noms de llocs i festivitats en un intent de reescriure la història dels EUA
- LA PRETEMPORADA BLAUGRANA Rashford diu no estar preocupat per la seva inscripció: «Confio que el club ho resoldrà»
- Meteorologia adversa Les temperatures extremes posen en alerta sis comunitats a l’inici de l’onada de calor
- Relacions interpersonals El celibat voluntari s’obre pas entre les joves: «Fa dos anys que estic sense relacions i mai he estat millor»
- Restriccions Tanquen els accessos al Cap de Creus i a l’Albera aquest diumenge per risc d’incendi