Arandina CF
Absolt un exjugador de l'Arandina i rebaixa de pena per a dos més
18/03/2020 - 13:06 CET 0 Comentaris
Els exjugadors de l'Arandina, en llibertat
18/12/2019 - 08:52 CET 0 Comentaris
Indignació per la concentració de recolzament als condemnats de l'Arandina
15/12/2019 - 10:07 CET 0 Comentaris
Cas Arandina: els tres exjugadors, condemnats a 38 anys
12/12/2019 - 11:13 CET 0 Comentaris
El pare de la menor del 'cas Arandina' assegura que estan vivint un infern
01/02/2019 - 10:35 CET 0 Comentaris
LLIBERTAT CONDICIONAL
'El Chicle', els d'Aranda, 'La manada' i el nostre silenci còmplice
Els tres jugadors de l'Arandina passen avui a disposició judicial
13/12/2017 - 08:45 CET 0 Comentaris
- 17:43h Trump es limita a amenaçar Rússia amb aranzels mentre rearma Ucraïna
- 16:49h ERC veu insuficient el nou finançament: "La música sona bé, però les concrecions són mínimes"
- 16:35h Andalusia esclata contra l’acord de finançament amb Catalunya i el Govern li ofereix acollir-se al mateix model
- 16:08h La investigació de l’incendi de Paüls apunta a l’acció humana com a causa: negligència o provocat
- 16:00h ¿Per què algunes persones necessiten posposar més vegades el despertador? La ciència té una resposta (i afecta més les dones)
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Comitè Federal El PSOE resisteix sense convicció per frenar l’hemorràgia electoral: «La situació és greu i pot ser irreversible»
- COMPAREIXENÇA PEDRO SÁNCHEZ Les 15 mesures del pla estatal de lluita contra la corrupció anunciat per Pedro Sánchez
- En ple estiu Barcelona tanca la font ornamental de Glòries convertida de facto en piscina infantil
- Debat tècnic Per què la Via Laietana reformada no té arbres: dels túnels del metro al volum dels testos
- Reunió entre governs a Palau El nou finançament de Catalunya es convertirà en un acord «bilateral» entre governs dilluns que ve