agressió sexual a una menor
Els exjugadors de l'Arandina, en llibertat a l'espera de la decisió judicial
No hi ha un termini determinat perquè la Sala dicti la interlocutòria
Han sigut condemnats a 38 anys de presó per agressió sexual a una menor
Elstres exjugadors de l’Arandinacondemnats a 38 anys de presó cadascun per lesagressions sexuals contra una menorhan quedat aquest dimecres en llibertat provisional a l’espera de la decisió de la Sala que ha de dirimir sobre el moment del seu ingrés a la presó, segons han informat a Efe fonts de les defenses.
No hi ha un terminideterminat perquè la Sala dicti la interlocutòria per la qual decidirà sobre l’ingrés a la presó o no dels condemnats, tot i que fonts judicials han detallat a Efe que previsiblement es produirà «en hores o dies».
En presència dels tres condemnats, el Ministeri Fiscal i les acusacions particular i popular han demanat el seu ingrés a la presó, mentre que les tres defenses han demandat esperar als recursos en instàncies superiors, sota l’argument que els condemnats han complert durant dos anys de llibertat provisional totes les mesures cautelars i no hi ha risc de fuga ni reincidència.
- ‘BOOM’IMMOBILIARI Els bancs disparen la concessió d’hipoteques a xifres no assolides des del 2010
- RESTAURANTS AMB FUMS ¡Clava-li foc!
- Previsió meteorològica Catalunya s’endinsa en una jornada marcada per la borrasca Pedro i ratxes de fins a 125 km/h
- El polèmic partit de Lisboa La UEFA investiga si hi va haver insult racista de Prestianni a Vinícius
- ‘Play-off’ (anada) CHAMPIONS L’Atlètic treu un empat en una festa de gols delirant a Bruges
