AUDIÈNCIES

'El intermedio' s'imposa a Catalunya

L'informatiu satíric de La Sexta supera el final de 'Mar de plástico', que va triomfar en global d'Espanya

 

  / JUANJO MARTÍN

1
Es llegeix en minuts

Després del gran èxit de La Sexta diumenge passatLa Sexta (líder en la informació televisiva de la jornada electoral), el seu programa 'El intermedio' manté el to a l'alça; especialment a Catalunya, on aquest informatiu satíric que presenta Wyoming va ser el més vist de la nit, i va superar la gran estrella del dia, en el conjunt de Espanya: el capítol final de la sèrie 'Mar de plástico'.

Segons dades de Kantar Media, 'El intermedio' va reunir a Catalunya una mitjana de 398.000 espectadors de mitjana (13,4% de quota), i va superar altres pesos pesants de la nit: 'Masterchef junior' a TVE-1 (336.000 seguidors i un 14,3%) i la sèrie 'Mar de plástico' (325.000 persones i el 12,6%).

En canvi, en el conjunt d'Espanya, el final de la sèrie d'intriga d'Antena 3 va ser el més vist del dia, amb una audiència mitjana de 3.687.000 teleespectadors (20,3%), davant d'un altre dels èxits de la temporada: 'El hormiguero', també d'A-3, que va aconseguir reunir 3.020.000 incondicionals (15,8%), dels quals 287.000 (9,6%) estaven a Catalunya.

Notícies relacionades

Quant a l'insubmergible 'Gran hermano', va mantenir el tipus amb una mitjana de 2.536.000 seguidors (19,7%), i 287.000 (9,6%) a Catalunya. Això sí, quan va finalitzar 'Mar de plástico', i com ja és habitual, el 'reality' de Tele 5 es va fer l'amo absolut de la matinada.

A destacar també l'excel·lent resultat que va aconseguir la retransmissió del Sorteig de la Loteria Nadal a TVE-1, tradicional programa matinal que va arrasar la competència a l'aconseguir (des de la vuit del matí) una mitjana de 2.026.000 espectadors (un espectacular 46,6% de quota), dels quals 240.000 (39,5%) seguien l'especial des de Catalunya.