En directe
RTVE s’afegeix a l’Orgull
Eva Soriano i Aitor Albizua conduiran l’especial ‘Saca tu Orgullo’, a les 19.30 hores, amb la retransmissió de la marxa que recorrerà Madrid.

En el marc de la programació especial que RTVE està oferint durant aquests dies amb motiu de l’Orgull LGTBIQ+ 2025, avui destaca la retransmissió de la gran manifestació que, sota el lema 20 anys avançant en drets: ni un pas enrere, recorrerà els carrers de Madrid per tal de commemorar les dues dècades de matrimoni igualatari a Espanya i llançant un missatge contundent davant l’amenaça de regressió de drets que planeja sobre el col·lectiu en el context internacional.
Eva Soriano i Aitor Albizua seran els encarregats de conduir l’especial Saca tu Orgullo des de les 19.30 hores a La 1 i a partir de les 21.00 a La 2. El desplegament d’RTVE per cobrir la manifestació –la més multitudinària d’Europa– inclou, a més d’una carrossa pròpia, 17 càmeres, dues grues, un dron i set reporters que, repartits en diversos punts del recorregut, recolliran testimonis i relataran els moments més destacats de la marxa.
- Fugida salarial del 0,5% Els funcionaris de la Generalitat no cobraran fins a l’octubre la paga de fins a 625 euros pels retards pendents
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Xarxes El nen de "la tranquil·litat" a les piscines de Terol parla 13 anys després: "Un dia vaig arribar amb el pit enfonsat i un ull morat a casa"
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Turisme de masses Inventen platges falses per despistar els turistes a les Balears
- L’inici de la ronda francesa El Tour s’estrena amb un esprint i molts candidats al groc
- Esther, la ‘pencaire’ que lidera Espanya
- Wimbledon Alcaraz entra a vuitens amb esforç davant un Struff molt combatiu
- Alemanya supera sense pietat la Polònia debutant de Pajor (2-0)
- Incompliment europeu El Barça ja pagarà 15 dels 60 milions d’una multa de la UEFA