La Sexta fitxa Josep Pedrerol
El periodista presentarà el programa esportiu 'Jugones'

El periodista Josep Pedrerol.
Josep Pedrerol, el presentador del controvertit 'Punto pelota' a Interconomía, ha fitxat perLa Sexta per posar-se al capdavant del seu programa esportiu de la sobretaula, 'Jugones'. El periodista català s'incorporarà a la cadena a partir de la temporada que ve.
Amb aquest fitxatge pel grup Atresmedia, la cadena pretén plantar cara als Manolos (Manu Carreño i Manolo Lama) de Cuatro, un altre dels programes esportius de referència.
A part d'aquest nou projecte, Pedrerol seguirà lligat a 'Punto pelota'. Des de la seva estrena a finals de març, 'Jugones' havia estat presentat per Antonio Esteva i Óscar Rincón.
TRAJECTÒRIA
Notícies relacionadesLlicenciat en Ciències de la Informació, Pedrerol es va donar a conèixer pel gran públic amb els programes'El día antes' i'El día después', de Canal+, en què va formar tàndem amb Michael Robinson. Finalitzada la seva etapa al canal de pagament, va començar a 'Punto pelota', a Intereconomía. A La 2 va presentar amb Hugo Gatti el programa de resums dels partits de Lliga'Club de fútbol'.
El periodista va fer els seus primers passos professionals als serveis informatius de Ràdio Barcelona. Al cap de poc temps, va dirigir i va presentar el programa 'Área de gol' i'Carrusel Cataluña', a més d'intervenir a'Carrusel deportivo' a nivell nacional. A Punto Radio ha estat al capdavant de programes com'La banda', 'El mirador del deporte' i'La liga viva'.
- Els veïns surten de les seves ciutats a comprar roba i productes de la llar
- Elecció al Vaticà L'estatunidenc Robert Francis Prevost esdevé el 267è Papa sota el nom de Lleó XIV
- Explicació científica Fumata blanca i fumata negra: ¿com aconsegueix el Vaticà canviar el color del fum per anunciar l’elecció del nou Papa?
- Conducció Els cinc consells de la DGT per comprar un cotxe de segona mà
- Sentència judicial Condemnat un pare per agredir un home que havia tocat el seu fill en una piscina de Lleida