COMPRES

Torna l'autèntic dia sense IVA de MediaMarkt

La cadena aprofitarà la seva aposta per l'omnicanalitat per reforçar les vendes 'online' i a les seves 86 botigues físiques

6

6

2
Es llegeix en minuts
L. P. / Barcelona

MediaMarkt celebra avui la seva coneguda campanya dia sense IVA a les 86 botigues que la cadena té a Espanya. El seu abast serà global, ja que els descomptes també s’aplicaran a la botiga 'online' de MediaMarkt, i inclouran totes les referències que estiguin al catàleg de la cadena. Queden exclosos de la campanya únicament els productes de telefonia amb operador, llibres, targetes de prepagament i caixes d’experiència.

La campanya és una gran oportunitat per als clients de MediaMarkt, ja que “es poden estalviar l’IVA aplicable a cada producte a tots els articles en estoc disponible de la botiga o del web”, tal com explica Walter Schmidt, director de Màrqueting de la cadena. “Els nostres clients ens demanaven que celebréssim un dia sense IVA i els hem escoltat”, afegeix Schmidt.

¿Com es calcula el preu sense IVA?

El que es descompta del preu final és l’import equivalent a l’IVA aplicable al producte. L’IVA es calcula sobre la base imposable, no sobre el preu final, i per això la manera més fàcil que els clients puguin calcular la rebaixa serà dividir entre 1,21 el preu final que posi a l’etiqueta de l’article que els interessi. Per exemple, si un client vol adquirir un producte amb un PVP de 500 euros, l’IVA aplicable a dit productes és de 86,78€.

Campanya pionera

La d’avui suposa una nova edició d’una campanya que ha reportat bons resultats de vendes a la companyia totes i cada una de les vegades que l’ha celebrat, des que la va llançar per primera vegada el 29 de gener del 2007.  “El dia sense IVA ha sigut una promoció en la qual hem sigut absolutament pioners, i hem marcat un abans i un després en termes de campanyes de rebaixes a Espanya”, remarca Schmidt. Una acció amb què “sempre s’han superat les expectatives de vendes de la cadena amb especial incidència a Espanya”. Aquesta mena de campanyes també s’han desenvolupat en altres països europeus com Alemanya, Hongria i Polònia, sempre amb gran acceptació per part dels consumidors.

Notícies relacionades

Amb aquesta acció la firma pretén incentivar el consum mitjançant l’estalvi i posar a l’abast de tots els públics una àmplia gamma de productes d’electrònica de consum portant a l’extrem la seva política de preus baixos.

Però aquesta no és l’única campanya en la qual MediaMarkt ha sigut pionera. També ho va ser al portar a Espanya les rebaixes del Black Friday, que aquest any se celebraran el 23 de novembre.