Novetats en el format
RTVE pren mesures amb 'La familia de la tele': separa Aitor Albizua i Inés Hernand de María Patiño i elimina el cor d'un dels seus blocs
Segons avança l'espai, l'actualitat prendrà gran presència al programa, que també independitza els seus presentadors

Aitor Albizua, María Patiño e Inés Hernand /
RTVE ha decidit intervenir en l'estructura de 'La familia de la tele' després de les males audiències que ha aconseguit el programa des de la seva estrena i la polèmica que va sorgir ahir amb Belén Esteban i la resta de col·laboradors, afirmant que no els agradaven els temes tractats.
D'aquesta forma, tal com ha anunciat María Patiño durant el programa d'avui, la cadena pública ha optat per reorganitzar els continguts dividint el magazín en dos blocs clarament diferenciats, marcant així un nou rumb per intentar recuperar l'interès de l'audiència.
A partir d'ara, el primer tram del programa estarà centrat exclusivament en la crònica social i serà conduït únicament per María Patiño. Per la seva banda, Aitor Albizua i Inés Hernand prendran les regnes del segon bloc, emès després de 'Valle Salvaje' i 'La promesa', on es tractaran temes d'actualitat allunyats de l'univers del cor.
Notícies relacionadesAquesta mateixa tarda ja s'aplicarà aquesta nova estructura amb un tema completament diferent: el testimoni d'una mare que denuncia una brutal agressió patida pel seu fill en un col·legi. Una aposta per continguts socials que busquen recuperar el to més informatiu i compromès de l'espai.
Amb aquest moviment, RTVE pretén rebaixar les tensions internes i externes generades per l'enfocament del programa i donar una nova oportunitat al format en les seves tardes, intentant que nous públics s'acostin a l'espai.
- ESPORTS ¿Quants diners s'emportaria el Barça per guanyar la Lliga?
- Investigació ¿Quantes hores has de dormir si vius a Catalunya? La Universitat de Columbia ho revela
- En dos anys Catalunya vol incorporar 200.000 migrants al mercat laboral amb el nou reglament d’estrangeria
- Detectades obres il·legals en una reforma de Consell de Cent
- Tancada des del 2018 Barcelona estudiarà la viabilitat de reobrir la ‘platja de l’Eixample’ el 2026
- Pressupostos de 2026 Illa rellançarà el dilluns la llei de barris amb una inversió de més de 800 milions
- Novetats en el format RTVE pren mesures amb 'La familia de la tele': separa Aitor Albizua i Inés Hernand de María Patiño i elimina el cor d'un dels seus blocs
- Pederàstia a l'Església La família d'un exalumne de Jesuïtes Casp ja mort denuncia després de veure 'La Fugida' que va patir abusos de Francesc Peris
- Unió Europea Barcelona i una quinzena de capitals europees demanen a la UE un fons per a vivenda de 300.000 milions d’euros a l’any
- Editorial Una investigació lenta