Oci local
Parets celebra el Festival Parc de la Linera amb la participació de 12 bandes emergents
El festival de música va estar organitzat per l’Associació Binary Emotions Knights, amb la col·laboració del consistori local

Parets del Vallès (Vallès Oriental) va celebrar dijous passat, 21 de juliol, el Festival Parc de la Linera, que va comptar amb la participació de 12 bandes emergents que van tocar a dos escenaris diferents dins del parc.
El festival de música va estar organitzat per l’Associació Binary Emotions Knights, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Parets. Xavi Nadal, de l’Associació Binary Emotions Knights, destaca que «és una nova edició amb un públic extraordinari, molt amable, familiar, va tot rodat, tot alhora i estem molt contents de tenir aquest ambient i el suport de l’ajuntament en aquesta edició tan potent».
Notícies relacionadesEls assistents van poder disfrutar de l’espectacle de manera gratuïta i, a més, van comptar amb servei de bar i estands de música i art.
Més notícies de Parets a l’edició local d’EL PERIÓDICO
- Lleig comiat d’Ancelotti que esquitxa Florentino i el vestidor
- Bizum Bizum canvia les regles: a partir d'ara aquests enviaments estaran prohibits
- Tribunals Els Mossos que van ajudar a escapar Puigdemont van aparcar el cotxe de la fuga el dia anterior a Arc de Triomf
- Informe d’Acció Catalunya és la segona regió del món que més inversió tecnològica atrau per al sector de la salut
- Interior combatrà el frau en els canvis de sexe en els Bombers