Pròxima inauguració
S'acaben les obres del Casal d'Avis Ca n'Oms de Parets
A l'edifici s'hi han realitzat treballs de fusteria i de millora de les instal·lacions de l'electricitat i de l'accessibilitat

ca-oms
Les obres de millora del Casal d’Avis de Ca n’ Oms de Parets del Vallès ja estan acabades. Els treballs de millora han consistit enl’adequació de la planta baixa de l’equipament, amb un canvi del terra, substitució de la fusteria de marcs i portes, millora de les instal·lacions d’electricitat i subministraments, a més d’altres canvis de terra, fusteria, instal·lacions, i col·locació d’elements per a la millora de l’accessibilitat.
La inauguració oficial del nou espai renovat tindrà lloc dissabte vinent,17 de novembre, a les 17 h, a l’equipament. L’acte estarà presidit per l’alcalde de Parets, Francesc Juzgado, i per la regidora de Serveis Socials i Gent Gran, Susanna Villa. Aquesta actuació forma part dels objectius i compromisos del consistori paret establerts en el Pla d’Actuació Municipal (PAM) 2015-2019.
- Conducció Per aquest motiu hauràs de portar piles al cotxe a partir de l'any que ve
- Consells pràctics Una experta en finances revela els tres hàbits que arruïnen milers de persones
- Política local Els locals del Born hauran de tancar abans si fan soroll de nit
- Els veïns surten de les seves ciutats a comprar roba i productes de la llar
- L'ADMIRACIÓ DEL FUTBOL MUNDIAL Ecos de l'Inter-Barcelona: "La millor semifinal de la història de la Champions; ningú volia que s'acabés"