MOVIMENT EMPRESARIAL

Alejandro Cebrián assumeix la direcció general d’Edelvives España

L’objectiu és enfortir la feina que l’editorial desenvolupa de forma pionera en l’àmbit educatiu des de fa més de 130 anys

Alejandro Cebrián assumeix la direcció general d’Edelvives España
1
Es llegeix en minuts

Alejandro Cebrián, amb més de 19 anys d’experiència a Edelvives i format en Administració i Direcció d’Empreses a la Universitat de Saragossa, assumeix la direcció general d’Edelvives España amb l’objectiu de liderar «una editorial amb la capacitat de ser pionera en el sector de l’educació», explica.

A més, espera contribuir «a continuar construint el seu llegat per 130 anys més». Segons Cebrián, «el repte imprescindible de l’editorial és donar resposta a l’emergència educativa actual, sabent gestionar les necessitats presents mentre es mira al futur».

Es refereix així a la situació que afronta el sector, després de la implantació de la llei educativa centrada en competències. En aquest sentit, assegura que la situació «requereix un servei personalitzat a la comunitat educativa, que viu una realitat molt particular d’absoluta diversitat i excessivament pressionada».

Notícies relacionades

El nou director general apunta que aquesta tasca «passa per saber escoltar, comprendre i percebre tant el professorat com els alumnes, per ajudar a construir el futur educatiu que somiem. Un futur que exigeix trobar l’equilibri en l’ús de la tecnologia, el desenvolupament de les competències del futur i l’estabilitat curricular. La clau consisteix a continuar sent rellevants i aportar el valor pel qual som reconeguts i sobre el qual hem construït la nostra història. A això continuarem dedicant els nostres esforços».

Cebrián continuarà la feina desenvolupada per Javier Cendoya, que manté el seu lloc com a director general del Grupo Edelvives, ara amb un enfocament més gran al desenvolupament del mercat internacional, aliances estratègiques i noves línies de negoci