RESTRICCIONS SANITÀRIES
Les llibreries hauran de tancar el cap de setmana per la Covid
Les noves restriccions anunciades per la Generalitat no tindrien en compte la declaració del llibre i la cultura com a bé essencial
Les llibreries hauran de tancar durant el cap de setmana, com la resta dels comerços no essencials, segons les noves restriccions per frenar l’avenç de la Covid-19 anunciades aquest dilluns pel Govern i segons confirmen fonts de la Conselleria de Salut i del Procitat consultades per aquest diari. De la mateixa manera, les llibreries més grans de 400 metres quadrats també hauran de tancar entre setmana a partir del 7 de gener.
No obstant, el Procicat també afegeix que, tot i que en principi les llibreries hauran de tancar i estaran afectades per les restriccions sanitàries, caldrà esperar a la resolució oficial.
Notícies relacionadesDe poc ha servit, doncs, que el setembre passat el Consell Executiu de la Generalitat aprovés una declaració en la qual es considerava la cultura com un «bé essencial per al desenvolupament integral de la personalitat individual i col·lectiva».
La Conselleria de Cultura de la Generalitat, també consultada per EL PERIÓDICO, decideix esperar a la publicació de la resolució.
- Ciència espacial Telescopis de tot el món observen l’arribada d’un gegantí objecte interestel·lar al nostre Sistema Solar
- Sous públics Els funcionaris de l’Estat cobraran una paga per retards i la pujada del 0,5% en la nòmina de juliol
- Pakito i Akkaspace, dos ‘hackers’ adolescents
- Xarxes Molts turistes confonen Mallorca amb França i creuen que l'alemany és l'idioma oficial, segons una enquesta de carrer a Palma
- Festivals Cancel·lat el concert de Fito Páez que havia d'inaugurar el festival de Cap Roig
- Una genial Vicky López gaudeix a la ‘platja de Berna’
- El 50% de les assegurances a Espanya es contracten a través de mediadors
- Espanya ultima l’esborrany de l’estratègia espacial per créixer a la UE
- Un accident de trànsit acaba amb la vida de Diogo Jota
- El Tour es prepara per al duel entre Pogacar i Vingegaard