ESPECIALS NUPCIALS

'Cámbiame' se'n va de boda

El programa celebra durant tota la setmana les 200 emissions

Natalia Ferviú, Pelayo Díaz, Marta Torné i Cristina Rodríguez.

Natalia Ferviú, Pelayo Díaz, Marta Torné i Cristina Rodríguez. / MEDIASET

1
Es llegeix en minuts
EL PERIÓDICO / BARCELONA

Amb motiu de les 200 emissions de Cámbiame, el concurs d'estilisme de Tele 5 que presenta Marta Torné (14.15 hores) tira la casa per la finestra i se'n va de casament. Des d'avui fins divendres, els tres coaches -Natalia Ferviú, Pelayo Díaz i Cristina Rodríguez- faran realitat els somnis de cinc parelles per a les quals crearan espectaculars estilismes nupcials.

Notícies relacionades

Las bodas de Cámbiame proposa impactants, arriscades i glamuroses combinacions als promesos, que estan immersos en els preparatius dels seus particulars enllaços: Diana i David, que afronten un casament marcat per una important absència (avui); Ana i Óscar, que somien amb un enllaç de conte de fades després d'una primera i desafortunada unió (demà); José Luis i Mari Luz, decidits a passar per l'altar però amb idees oposades sobre la celebració (dimecres); Sergi i Iván, una parella poc comuna que vol un dia inoblidable (dijous), i Nuria i Nico, que pretenen unir-se en matrimoni en una platja (divendres).

En l'entrega d'avui, Jessica demanarà un canvi sorpresa per a la seva cunyada, Diana, perquè «sigui on sigui» la vol veure «preciosa». Fa nou mesos, la jove, promesa amb David, va perdre el seu pare i des d'aleshores no té gaire il·lusió per prosseguir amb els preparatius. La tristesa que l'embarga li impedeix trobar el vestit dels seus somnis, tasca en què l'ajudaran els coaches amb una única finalitat: que torni a somriure.

Temes:

Antena 3