COVID-19
Mataró suspèn la Fira de Nadal per l'evolució de la pandèmia
L'ajuntament proposa que els expositors puguin vendre a través de la xarxa de comerç local

fira-nadal
L’Ajuntament de Mataró va comunicar aquest divendres 6 de novembre ja oficialment als expositors de la Fira de Nadal de la plaça Santa Anna que l’edició d’aquest any no es podrà celebrar a causa de l’evolució epidemiològica de la crisi sanitària de la Covid-19.
Alhora, el consistori va proposar algunes alternatives als expositors, una vegada s’hagi descartat també traslladar la fira a algun altre lloc de la ciutat, com el parc Central, on l’espai hagués permès unes millors condicions de control d’aforament i distanciament.
Notícies relacionadesLa principal aposta del consistori és que els expositors puguin distribuir els seus productes a través de la xarxa de comerç local. Si les parts s’avenen, l’Ajuntament treballarà per fer possible l’acord amb els botiguers.
Més notícies de Mataró a l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- Recomanacions "Inoblidable": el bar de Mataró aclamat per les seves saboroses tapes
- Amb Liam Neeson El racó de Sant Cugat del Vallès que està ja en la història del cinema
- Moderadors de continguts Acord en l’ero de la subcontracta de Meta: Els 2.059 acomiadats a la torre Glòries seran indemnitzats amb 33 dies
- Almenys 7 persones viuen entre ruïnes a les Cases Barates
- Aquest dilluns L’Audiència de Barcelona jutja una àvia per abusar del seu net a Igualada
- Tres ferits en caure part de l'estructura de l'escenari d'un festival de jotes
- TEST ¿Ets com la teva mare?
- Qüestionari intergalàctic ¿La Força t’acompanya? Celebra l’aniversari de ‘Star wars’ amb aquest test
- La successió de Francesc ¿Qui són els candidats a succeir el papa Francesc? Llista de cardenals ‘papables’
- Aquest dilluns L’Audiència de Barcelona jutja una àvia per abusar del seu net a Igualada