CERTAMEN DE MODA URBANA

Custo Barcelona i la marca italiana Phard donen l'empenta a The Brandery

Segona jornada del saló

1
Es llegeix en minuts
MIREYA ROCA / Barcelona

El saló de moda urbana The Brandery ha servit dos dels plats més suculents del programa: la desfilada de Custo Barcelona i el de Phard. El primer va suposar la presentació de Custo Line, una línia més econòmica i totalmentteenager,mentre que el segon va permetre mostrar en primícia mundial la col·lecció de tardor de la firma italiana.

Per als germans Custo i David Dalmau, la posada en escena de Custo Line representa un retorn als orígens. "Tornem al nom i al projecte inicial, el que va veure la llum ja fa 30 anys", va afirmar Custo. Tot seguit va matisar que, a més d'aquesta línia, "una aposta jove realitzada bàsicament amb cotó", la col·lecció també explota "un concepte sofisticat i més elaborat" que donaran a conèixer pròximament a la passarel·la de Nova York.

Notícies relacionades

Entre quatre rampes formades per peces de mecano, les joves models han lluït desenfadades barreges sense perdre l'essència cromàtica de la firma. Cal destacar la utilització depatchworksen dissenys desestructurats com ara samarretes, minifaldilles i minivestits estampats amblegginsa joc i un creatiu repertori de texans amb efectes abstractes. 

La marca Italiana Phard ha triat la fira The Brandery per presentar en primícia la seva primera col·lecció masculina. Després de vestir durant 20 anys la dona, per a la tardor que ve amplia la col·lecció amb una línia masculina. Sobre la passarel·la hi van destacar matisos naturals i grisencs en dissenys esportius com samarretes, jaquetes entallades i diversitat de plumífers. Mentre que per a un home més convencional proposa vestits i americanes combinades amb pantalons filiformes.