- Eleccions municipals i autonòmiques: última hora 28M en directe
- Resultats de les eleccions municipals 2023
- Resultats de les eleccions autonòmiques 2023
- Resultats de les eleccions a Madrid: majoria d'Ayuso?
- Resultats de les eleccions autonòmiques a València
- Resultats de les eleccions a Barcelona: 4 candidats en un mocador
- Eleccions municipals i autonòmiques: última hora 28M en directe
- Resultats de les eleccions municipals 2023
- Resultats de les eleccions autonòmiques 2023
- Resultats de les eleccions a Madrid: majoria d'Ayuso?
- Resultats de les eleccions autonòmiques a València
- Resultats de les eleccions a Barcelona: 4 candidats en un mocador
- 13:55h Un home mor succionat pel motor d’un avió que s’havia d’enlairar cap a Astúries des d’un aeroport de Milà
- 13:33h El nou finançament de Catalunya es convertirà en un acord «bilateral» entre governs dilluns que ve
- 12:56h Barcelona proposa a Airbnb un nou conveni més exigent: «Hi ha anuncis en què l’amfitrió es diu James Bond»
- 12:32h El jutge investiga contractes «manipulats» de Pardo de Vera després que l’UCO trobés a casa seva documents sobre el ‘pelotazo’ de les mascaretes
- 11:44h El Parlament ajorna per segona vegada que Illa comparegui per la corrupció en el PSOE
- Un incendi al Baix Ebre crema 570 hectàrees, el 90% als Ports
- El mapa territorial Enquesta CIS: El PSOE assetja cinc governs autonòmics del PP en l’equador de la legislatura
- Xarxes Molts turistes confonen Mallorca amb França i creuen que l'alemany és l'idioma oficial, segons una enquesta de carrer a Palma
- Osona Una ‘moto espia’ dels Mossos capta per la C-25 un conductor sense cinturó, parlant pel mòbil i bevent
- FUTBOL El Reial Madrid demana ajornar el seu partit de lliga contra l’Osasuna al 29 d’octubre
- Comitè Federal El PSOE resisteix sense convicció per frenar l’hemorràgia electoral: «La situació és greu i pot ser irreversible»
- En ple estiu Barcelona tanca la font ornamental de Glòries convertida de facto en piscina infantil
- Debat tècnic Per què la Via Laietana reformada no té arbres: dels túnels del metro al volum dels testos
- La mare demana ajuda L’infern d’Alba: «Han segrestat la meva filla. Se l’han emportat a Egipte i la casaran amb un noi de 10 anys»
- Tribunals Antxon Alonso sosté al Suprem que Cerdán no va participar en Servinabar i el jutge li retira el passaport