Piqué es burla d'un periodista de la caverna madridista
"SoyCopernico", ha escrit el central blaugrana per un vídeo que s'ha fet viral de la cavalcada

/
Gerard Piqué va tornar a treure punta del seu sarcasme a través de Twitter i aquesta vegada la seva diana va ser un periodista de la caverna madridista. En concret d'un periodista d''OK Diario', Álvaro Ojeda, que a la Cavalcada de Reis de Madrid va confondre en una de les carrosses Cristòfor Colom amb Copèrnic enmig d'un intent de malparlar de Podem. El vídeo s'ha convertit en un fenomen viral.
#SoyCopernico 😭😭😂😂💦💦 https://t.co/zpOj6ZmTbG
— Gerard Piqué (@3gerardpique) 7 de enero de 2017
Ojeda escriu per al diari digital que dirigeix Eduardo Inda i sol comportar-se amb actitud provocativa, sovint irrespectuosa, cap al club i els jugadors del Barça. Per això a Piqué no li hagi tremolat la mà l'hora de posar emoticones. Piqué ha inserit fins i tot el vídeo del vergonyós moment de la confusió.
- Educació a Catalunya Niubó avança que les proves de competències bàsiques no han anat bé: «Remuntar els resultats no serà fàcil»
- Un pla que va impulsar el Govern Aragonès El Barça i Unió de Pagesos impugnen les zones protegides ampliades a prop de l’aeroport de Barcelona
- Baròmetre de juny Enquesta CIS: El PSOE es dispara i aconsegueix el seu màxim avantatge sobre el PP malgrat els escàndols judicials
- Mobilitat Unes obres al metro de Barcelona tallaran la L4 i la L11 durant tot juliol i agost
- Urbanisme BCN pagarà un milió per reparar l’acabat de reformar carrer de Pi i Margall