L'ACTUALITAT BLAUGRANA

Dos Santos: "Ho tenia més o menys tancat amb la Reial Societat"

El centrecampista mexicà reconeix que l'arribada de Martino va ser "clau" per quedar-se al Barça

El centrecampista mexicà valora la pretemporada i agraeix la confiança de Martino, que espera respondre amb bon futbol. / periodico

1
Es llegeix en minuts

Fa tot just dos mesos tenia un peu fora delBarça, però tot ha canviat amb l'arribada deTata Martino.Jonathan dos Santos ha explicat aquest dijous que va decidir quedar-se al club després de mantenir una conversa amb el nou tècnic blaugrana. "Vaig tenir l'oportunitat de parlar amb ell i em va dir queconfiava en mi. Ell volia que em quedés i aquest va ser el punt clau de la meva decisió. Ara espero respondre a aquesta confiança amb futbol", ha detallat abans de l'entrenament.

Notícies relacionades

El centrecampista ha reconegut que, davant la falta de minuts que li havia ofertTito Vilanova, "ja ho tenia més o menys tancat amb laReial Societat". Els dos primers amistosos amb l'entrenador argentí el van fer canviar d'opinió. "Em va dir que fos jo i que em mostrés. Ell em veumés d'interior, amb arribada i movent l'equip", ha explicat Dos Santos, que sembla que a partir d'ara no jugarà de pivot defensiu, sinó més avançat.

Però encara que l'internacional mexicà ha reconegut que per a ell ha estat "una sort" l'arribada deTata, ja que el seu somni sempre ha estat "triomfar al Barcelona", també ha tingut paraules d'ànim per aTito. Fins i tot ha subratllat que la temporada passada "no va ser un any perdut sinóun any guanyat", ja que va poder "aprendre dels millors jugadors del món".