Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
Veure l'escarni al Congrés i al Senat em fa mal

zentauroepp48259485 graf5299 madrid 21 05 2019 el l der de ciudadanos albert190521190902 / J J Guillen
Albert Altés Segura
Sí, em va fer mal veure els nostres presos polítics, millor dit "polítics robats" per l'estat espanyol, com pateixen l'escarni de molts espanyols.
Entretots
És tant absurd tot plegat que no crec que ningú pugui acceptar res de res. Ni cap raonament. No entraré en el que s'ha dit milers de vegades. Però sí que escric per dir que em fa fàstic com tots aquells companys polítics odien una part dels representants catalans elegits democràticament!
Però es veu que molts polítics no ho han entès. Qui es pensen que són? Qui són ells per jutjar-los? Seguint la llei, varen participar en les últimes eleccions i varen ser escollits per milers de persones. Llavors, diria que tenen tot el dret del món a, com a mínim, anar al Congrés i al Senat a recollir la seva acta. O no?
Qui són aquests personatges que ni deixen escoltar el jurament davant de tothom? Per una banda, no saben dialogar i envien qualsevol dubte polític als juristes, i quan el Tribunal, segons la Constitució, els dóna permís per participar en unes eleccions espanyoles -que no catalanes- i són votats, llavors els seus enemics polítics tampoc no hi estan d'acord. En què quedem? Volen un règim democràtic o dictatorial? Se'ls veu massa el llautó! Ja és hora que el poble desperti!
Participacions delslectors
"Fins quan hem de ser testimonis de les morts a Gaza?"
Roser Caño Santa Coloma de Gramenet
"En este país, ser docente es cualquier cosa menos tener tres meses de vacaciones"
Maria Padilla Santa Maria de Palautordera
Mésdebats
El debat
- Fugida salarial del 0,5% Els funcionaris de la Generalitat no cobraran fins a l’octubre la paga de fins a 625 euros pels retards pendents
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Xarxes El nen de "la tranquil·litat" a les piscines de Terol parla 13 anys després: "Un dia vaig arribar amb el pit enfonsat i un ull morat a casa"
- Tribunals "Me l’han jugada. Agafeu-los i mateu-los"
- Cremar després de llegir Deixi’s posseir per Antonia Susan Byatt
- Segona vida (II) María Vasco, bronze a Sydney"Quan em vaig retirar vaig començar de zero, com un nadó. Em van deixar sola"
- Nous casos policíacs Primer protagonista negre en un clàssic thriller de la BBC
- CICLISME El caos s’apodera de l’estrena del Tour amb Enric Mas de protagonista
- Compromís ¿Porc o gallina?