Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
"Trabajar menos horas no significa rendir menos"

FERNANDO VILLAR / EFE
Gemma San Andrés
Como trabajadora, celebro que por fin se esté hablando seriamente de reducir la jornada laboral a 37,5 horas. Porque el tiempo también es salario. Tener más horas personales para poder descansar, estar con la familia o, simplemente disfrutar no es un lujo, es una necesidad.
Entretots
Trabajar menos no significa rendir menos. Al contrario, fomentará la productividad de todos nosotros y, sobre todo, ayudará a reducir la carga mental que arrastramos muchas personas cada día.
Esta medida no lo cambiará todo, pero es un gran avance en el mundo laboral. Un avance hacia el bienestar real de las personas.
Participacions delslectors
Mésdebats
El debat
- Turisme de masses Inventen platges falses per despistar els turistes a les Balears
- Pobresa a Catalunya La vida en un garatge de tres nens de l’Hospitalet: «¿Fins quan hem d’estar així?»
- Ocupació pública El Govern aprova aquest dimarts la pujada salarial del 0,5 % pendent per als funcionaris, segons CCOO i UGT
- Rellotge biològic masculí La ciència confirma que l’edat del pare és clau en el desenvolupament del fetus i la salut del nadó
- La fuga d’agost del 2024 Sallent reconeix que els Mossos no van sospesar la fugida de Puigdemont
- Salmonel·losi, la intoxicació estrella de l’estiu: riscos, símptomes i consells pràctics per evitar la infecció
- Les finances del club Radiografia de l'economia del Barça: "Hem passat de l'UCI a planta"
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Segons l’Institut Carles III Espanya registra 265 morts prematures atribuïbles a la calor de l’última setmana, 43 a Catalunya
- Corrupció al PSOE Els socis de Sánchez planten Feijóo i rebutgen negociar una moció de censura