"El consumo seguirá siendo importante en la medida que potencie la calidad de vida"
Luis Fernando Crespo Las Rozas de Madrid (Madrid)
Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
zentauroepp45907211 barcelona 15 11 2018 barcelona rodalies en p a catalunya 181126092551 / FERRAN NADEU
Marta Esteve
Els que vivim a l'àrea metropolitana de Barcelona depenem, en gran majoria, de Rodalies per poder accedir a la ciutat. Normalment només hi ha una via de cada sentit, i trens cap al centre de Barcelona cada vint minuts.
Entretots
Alguns trajectes només passen cada hora. El problema ve quan hi ha retards o avaries, que és més sovint del que ens agradaria. El dia que el tren ve tard o fins i tot no circula, no tenim cap més opció, i quedem atrapats.
Si intentéssim anar amb bus, a part que el trajecte en sí ja triga gairebé el doble que amb tren, cal comptar amb el trànsit. I això, és clar, tenint en compte que si agafem transport públic és perquè no tenim accés a transport privat. I òbviament, no ens podem permetre un taxi.
Jo, que vaig a la universitat, quan el tren va tard, no em preocupo tant. Però hi ha molta gent que treballa. I que si no hi arriba a temps, s'hi juga el sou o la pròpia feina. Rodalies hauria de tenir en compte tota aquesta gent, i proporcionar-los un servei de qualitat amb alternatives per quan hi hagi imprevistos (que, de fet, és molt sovint).
Participacions delslectors
Luis Fernando Crespo Las Rozas de Madrid (Madrid)
Gabriel Moreno Santa Coloma de Gramenet
Sandra Diago Castellón de la Plana
Liz Valeria Macías L' Hospitalet de Llobregat
Mésdebats
El debat