Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
"Para prevenir incendios, escuchen más a la gente del campo y menos a los burócratas europeos"


Guillermo Moya
Con unas penas tan laxas contra los pocos pirómanos que se logra detener. Después de expulsar a la ganadería de los montes, a pesar de saberse su utilidad en la prevención forestal. Con unas inauditas limitaciones en cuanto a inversión en limpieza de los montes, y el aprovechamiento de los recursos. Con todo eso y ser el país que, a pesar de nuestro clima y geografía, somos de los que menos invertimos en medios de extinción de incendios.
Entretots
¿Qué puede salir mal? La agenda 2030 y unos ministerios de Agricultura, Medio Ambiente, o incluso de Infraestructuras o Defensa faltos de todo sentido común, nos están llevando al desastre. Escuchen más a la gente del campo y menos a los burócratas de la UE.
Participacions delslectors
Mésdebats
el problema de la vivenda
El debat
- Cas excepcional Alegria per als conductors a Espanya: no hauran de passar la ITV a partir de 2025 si el seu cotxe està en aquesta llista
- El metro retirarà més de 700 màquines de venda de targetes per evitar ciberdelictes
- "No es poden criminalitzar els immigrants. Jo ara ho soc"
- Septuagenaris amb els peus a la sorra
- Els hotels de BCN ajusten els preus en un estiu de menys despesa turística
- Obituari Doctor Alaman Millas (1947-2025). Curar el món
- Activat el pla Alfa Activat el nivell màxim d’alerta per risc extrem d’incendis a Catalunya aquest diumenge
- Guerra a Ucraïna Els líders europeus s’ofereixen per facilitar una reunió entre Trump, Putin i Zelenski per negociar la pau a Ucraïna
- Cas excepcional Alegria per als conductors a Espanya: no hauran de passar la ITV a partir de 2025 si el seu cotxe està en aquesta llista
- Guerra a Ucraïna Zelenski i Trump es reuniran dilluns a Washington després de la cimera d’Alaska amb Putin