Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
La hora de entender que el porno es ficticio

sexo
Victoria Savchak
La industria del porno continúa siendo machista, agresiva y centrada únicamente en el disfrute del hombre. Muchos de los jóvenes se introducen en el sexo teniendo este tipo de pornografía como referencia, fomentando el sexo violento por parte del hombre y la actitud pasiva en la mujer. Es hora de entender que este porno es ficticio y que las relaciones sexuales de verdad se basan en el respeto, la confianza y la satisfacción mutua.
Entretots
Participacions delslectors
Mésdebats
el problema de la vivenda
El debat
- La febre pel k-pop s’expandeix per Barcelona
- Assalt Sirera denuncia el robatori d’objectes de la guantera de la seva moto al barri de Sant Antoni
- La denúncia Un suposat paredó franquista es manté oblidat a l’exterior del castell de Montjuïc
- Destinacions de vacances atípiques ¿Viatjar a països en guerra? D’Israel i Rússia a Tailàndia i Cambodja, així impacten els conflictes en el turisme
- L’excomissionat de la dana surt de l’hospital després d’intentar suïcidar-se